خبرگزاری کار ایران

شمقدری در ضیافت میهمانان خارجی جشنواره فجر:

ایران به جرم مستقل بودن تحت بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌هاست

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۰۸

علم و تمدن و فناوری که ایران دنبالش است، جز پیام صلح و دوستی پیام دیگری ندارد/کشور عزیز و بزرگ ما تحت بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌های جهانی قرار دارد، فقط به جرم اینکه می‌خواهد مستقل باشد و به علم و فناوری‌های روز دنیا دست پیدا کند.

ایلنا: ضیافت میهمانان خارجی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ظهر دیروز(13 بهمن) در هتل آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این ضیافت که فیلمسازان خارجی جشنواره و جمع زیادی از هنرمندان و سینماگران ایرانی حضور داشتند، داوران بخش بین‌الملل جشنواره فجر معرفی شدند.

جواد شمقدری(رئیس سازمان سینمایی) در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان داخلی و خارجی جشنواره گفت: جمع حاضر یک الگوی بسیار زیبایی است از افرادی که از تمدن‌ها و فرهنگ‌های مختلف گردهم آمدند و دغدغه فرهنگ و سینما دارند.

وی افزود: همه شما می‌دانید کشور عزیز و بزرگ ما تحت بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌های جهانی قرار دارد، فقط به جرم اینکه می‌خواهد مستقل باشد و به علم و فناوری‌های روز دنیا دست پیدا کند.

شمقدری ادامه داد: یکی از داوران عزیز فرمودند فرهنگ و تمدن و فیلم‌های ایرانی بسیار زیباست و برای ما نکات جذاب دارد.

رئیس سازمان سینمایی کشور اضافه کرد: من می‌خواهم به شما اطمینان دهم که علم و تمدن و فناوری که ایران دنبالش است، جز پیام صلح و دوستی پیام دیگری ندارد. بار دیگر ابراز خوشحالی می‌کنم که میزبان شما در جمهوری اسلامی ایران هستیم، در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و روزهای برفی و بارانی.

وی در ادادمه گفت: امیدوارم پیام صلح و دوستی محبت ملت ایران را به همکاران و کشور خود منتقل کنید. امیدوارم تا اینجا به شما خوش گذشته باشد و در ایران روزهای خوشی را سپری کنید و با خاطرات خوش به کشورتان بازگردید.

در ادامه مراسم؛ محمدرضا عباسیان(دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر) پشت تریبون قرار گرفته و به زبان انگلیسی به میهمان خارجی جشنواره فجر خوش آمد گفت و آرزو کرد در طول مدت حضور در ایران روزهای خوشی را سپری کنند.

از حاضران در این مراسم می‌توان به جواد شمقدری، محمدرضا عباسیان، شفیع آقامحمدیان، جلیل عرفان منش، مهدی عظیمی میرآبادی، هاشم میرزاخانی، پوران درخشنده، مسعود ده نمکی، محمدرضا عرب، پگاه آهنگرانی، ابراهیم فروزش، بهنوش بختیاری، هادی مقدم دوست، جهانگیر الماسی، شیرین بینا، حبیب الله بهمنی، رضا ناجی، مسعود فراستی، مصطفی زمانی، پناه بر خدا رضایی، محمد احمدی، علی معلم، علی شاه حاتمی، محمدرضا شفیعی، ابراهیم اصغری، علی خزاعی فر، سیاوش حقیقی، سعید رجبی فروتن، الهام حمیدی رامتین لوافی، همایون ارشادی، علی عطشانی و... اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز