خبرگزاری کار ایران

استقبال سینماگران از تولیدات صنعت گیم در بازار فیلم فجر

کد خبر : ۴۲۹۱۰

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نظر دارد تا با مشارکت شرکت‌های داخلی در زمینه تولید بازی رایانه‌ای برگرفته از فیلم‌های پرمخاطب همکاری کند.

ایلنا: غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بازار بین‌المللی فیلم فجر به محلی برای رایزنی کارشناسان این بنیاد و سینماگران و توزیع کنندگان داخلی و خارجی تبدیل شده است.
به گزارش ایلنا، نمایندگان شرکت‌های داخلی وخارجی با حضور در غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بازار فیلم فجر با کارشناسان بنیاد در زمینه خرید و مشارکت در ساخت و توزیع بازی های به بحث و گفت وگو می پردارند.
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درنظر دارد تا با مشارکت شرکت‌های داخلی در زمینه تولید بازی رایانه‌ای برگرفته از فیلم‌های پرمخاطب همکاری کند.
31عنوان بازی رایانه‌ای در سه گروه بازی‌های حرفه‌ای(hardcore)، بازیهای غیر جدی(casual)، و آنلاین(MMO) برای بازدیدکنندگان و کارشناسان صنعت فیلم و سینمای ایران و شرکت کنندگان خارجی عرضه شده است.
بازی‌های همچون سیاوش، گرشاسپ، طلای سیاه، کارآگاه علوی، شبان، شتاب در شهر، و آسماندژ از بازیهای ایرانی هستند که در بازار فیلم فجر به علاقه مندان صنعت سینما و گیم ارایه شده است.
معرفی و عرضه تولیدات داخلی در عرصه هنر- صنعت گیم به بازدیدکنندگان بین‌المللی به خصوص کشورهای اسلامی و همسایه شرکت کننده در این جشنواره، معرفی ظرفیتهای اقتصادی صنعت بازی‌های رایانه‌ای به منظور جلب سرمایه‌گذاری در این صنعت به عنوان یکی از مهمترین و اثرگذارترین محصولات فرهنگی، جلب استودیوها و کارگاه‌های سینمایی برای همکاری و مشارکت در ساخت بازی‌های رایانه‌ای از اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان متولی صنعت گیم کشور در این بازار است.
برگزاری جلسات و انجام مذاکرات با ناشران خارجی شرکت کننده و استودیوهای سینمایی داخل و خارج کشور از برنامه‌های این بنیاد برای حضور در بازار بین‌المللی فیلم فجر۹۱ است.
بازار بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا16بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برپاست.‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز