خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۱۹

از غروب امروز، با اکران فیلم "ابرهای ارغوانی"، جشنواره فیلم فجر کرمانشاه آغاز می شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: از غروب امروز، با اکران فیلم "ابرهای ارغوانی"، جشنواره فیلم فجر کرمانشاه آغاز می شود.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: از امروز جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمانشاه کار خود را با اکران سه فیلم "ابرهای ارغوانی" ساخته «سیامک شایقی» از ساعت 16 تا 18، "روز روشن " به کارگردانی «حسین شهابی» از ساعت 18 تا 20 و "یک، دو، سه...پنج" ساخته «محمد معیری» در سینما آزادی عملا خود را خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: با جابجایی سانس فیلم ها این سه فیلم امروز در سینما فرهنگ نیز به اجرا در می آیند به صورتی که از ساعت 17 تا 19 فیلم "یک،دو،سه...پنج" ساخته «محمد معیری»، از ساعت 19 تا 21 "ابرهای ارغوانی" به کارگردانی «سیامک شایقی» و از ساعت 21 تا 23 شب نیز به عنوان سانس پایانی سینما فرهنگ فیلم "روز روشن " به کارگردانی «حسین شهابی» نمایش داده می شود.

تمری در پایان تاکید کرد: داوری این سه فیلم امروز بعداز ظهر همزمان با اکران فیلم ها در محل سینماها برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز