خبرگزاری کار ایران

فرهاد توحیدی در گفتگو با ایلنا:

آگهی منتشر شده در «بانی فیلم» مجعول است

asdasd

به نظر می‌رسد جریانی كه می‌خواهد تشكیلات و اصناف مستقل را چند پاره كند و اصناف دست‌ساز دولتی تشكیل دهد، این بار این كانون فیلم‌نامه‌نویسان را هدف گرفته و درحال مشكل‌سازی برای آن است.

ایلنا: چاپ یك آگهی در روزنامه‌ی بانی فیلم مبنی بر دعوت از اعضای كانون فیلم‌نامه‌نویسان ایران برای شركت در مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی این كانون، با واكنش‌هایی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد توحیدی؛ رئیس هیات‌مدیره خانه‌ی سینما و رئیس كانون فیلم‌نامه‌نویسان ایران، در مورد این آگهی گفت: چند روز پیش یك آگهی مجعول در روزنامه‌ی بانی فیلم منتشر شد كه در آن از اعضای كانون فیلم‌نامه‌نویسان ایران برای شركت در مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی این كانون دعوت به عمل آمده بود.

وی ادامه داد: مشخص نیست این آگهی از طرف چه كسی صادر شده و مسئول آن كیست، اما در آن چندین مورد مغایرت با اساسنامه‌ی كانون وجود دارد. اولین مورد این است كه بر طبق اساسنامه، مجمع عمومی فقط باید توسط شورای مركزی، یا بازرس این كانون و یا با درخواست چهار پنجم اعضا تشكیل شود كه در این مورد هیچ‌كدام از این موارد اتفاق نیفتاده و تشریفات آن رعایت نشده است.

رئیس كانون فیلم‌نامه‌نویسان محدودیت زمانی را مساله‌ی دوم مغایرت این آگهی با تشریفات اساسنامه دانست و گفت: مطابق اساسنامه‌ی تشكیل مجمع عمومی فوق‌العاده باید حداقل 15 روز از تاریخ برگزاری آن به اعضا اعلام شود كه آگهی مذكور، تقریبآ یك هفته قبل از تاریخ درخواست برگزاری این نشست منتشر شده است و این مساله هم نكته‌ی دیگر مغایرت آن با قوانین است.

توحیدی به نیت منتشر كنندگان این آگهی اشاره كرد و گفت: به نظر می‌رسد جریانی كه می‌خواهد تشكیلات و اصناف مستقل را چند پاره كند و اصناف دست‌ساز دولتی تشكیل دهد، این بار این كانون را هدف گرفته و در حال مشكل‌سازی برای آن است. من باز هم اعلام می‌كنم كه این آگهی مجعول است و اقدامات ما بعد از تشكیل جلسه‌ی آینده‌ی هیات مدیره‌ی این كانون انجام می‌شود.

توحیدی در پایان گفت: من از اعضای این كانون درخواست می‌كنم با چند عدد بن ارزاق و كمك‌های مشابه، وارد جریانات این‌چنینی نشوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز