خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

ما خیرخواه مردم آمریكاییم

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۶۰

امروز سایه سنگین سیاست بر هالیود حاکم است و سردمداران کاخ سفید سیاست‌های هنری را تعیین می کنند و هنرمندان نیز باید در پازل آنها حرکت کنند/آنچه ما مطرح می‌کنیم خیرخواهی برای مردم آمریکاست زیرا معتقدیم مردم آمریکا در جنگ افروزی و تصمیمات دولتمردان آمریکا نقشی ندارند.

ایلنا: سیدمحمد حسینی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) معتقد است که ایران خیرخواه مردم آمریکاست و امروز مردم آمریکا با سیاست‌های دولتمردان آمریکا هم پیمان نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی در همایش هالیودیسم و سینما با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران 34 سال پیش انقلاب کردند تا دیگر فقط یک خانواده بر آنها حکومت نکند و دیگر نمی‌خواستند که ژاندارم منطقه و هم پیمان صهیونیسم باشند. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز در همین راستا بود زیرا آمریکا با تبدیل این مرکز قصد داشت تا به انقلاب ایران ضربه بزند.

وی ادامه داد: پیام انقلاب ما از ابتدا حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران بوده است به همین دلیلی گروهی از دولتمردان در جهان نمی‌خواهند که ما از مظلومانی مانند فلسطینیان حمایت کنیم و گروهی می‌خواهند ما سکوت کنیم لذا از ابتدای انقلاب این همه توطئه علیه ما صورت گرفته است و حتی جنگ هشت ساله نیز علیه ما راه‌اندازی شد.

حسینی افزود: اما مردم ما همیشه از حق دفاع کردند و هرگز آغازگر جنگ نبودند و نیستند بلکه بخاطر اعتقاد و آرمان‌های خود همیشه ایستاده و مقاومت کرده‌اند.

وی خطاب به مردم آمریکا گفت: امروز دوران تک قطبی گذشته است و ما در دوران گذار هستیم حال باید به مردم آمریکا بگوییم چرا شما باید هزینه هم پیمانی دولتمردان خود با صهیونیسم را بپردازید درحالیکه امروز این رژیم امروز رو به افول است و آنچه که ما مطرح می‌کنیم خیرخواهی برای مردم آمریکاست زیرا معتقدیم مردم آمریکا در جنگ افروزی و تصمیمات دولتمردان آمریکا نقشی ندارند.

حسینی با اشاره به وضعیت هالیود گفت: امروز سایه سنگین سیاست بر هالیود و غرب حاکم است و سردمداران کاخ سفید مسیر سیاست‌های هنری را تعیین می‌کنند و هنرمندان نیز باید در پازل آنها حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز