خبرگزاری کار ایران

بخش آموزش جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛

فرهنگسرای ملل میزبان اولین «موبایل تور» شد

کد خبر : ۴۵۸۹۴

عکس‌های برتر موبایل تور در سایت جشنواره به نمایش در می‌آیند و به عکس برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

ایلنا: بخش آموزش اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در ادامه فعالیت‌های آموزشی خود برنامه تورهای عکاسی با موبایل خود را با عنوان «موبایل تور» برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا، «موبایل تور» جشنواره فیلم و عکس همراه تهران صبح 19 بهمن در پارک قیطریه و فرهنگسرای ملل برگزار شد تا 25 نفر از اعضا سایت و شرکت کنندگان در جشنواره، به صورت عملی و همراه با استاد، عکاسی از مناظر طبیعی و فضاهای شهری را تجربه کنند.
شهرام شریف و آکو سالمی مدرسان این دوره از برنامه‌های آموزشی جشنواره، تجربیات عملی خود از عکاسی با تلفن همراه را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهند تا با شیوه‌های مختلف عکاسی شهری با تلفن همراه به صورت عملی آشنا شوند.
عکس‌های برتر موبایل تور در سایت جشنواره به نمایش در می‌آیند و به عکس برگزیده جوایزی اهدا می‌شود. علاقمندان به حضور در موبایل تورهای جشنواره فیلم و عکس همراه تهران می‌توانند با دبیرخانه جشنواره 88894255 تماس بگیرند.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اسفند ماه 91 ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.tfpf.mobi نسبت به ارسال آثارشان در دو زمینه فیلم و عکس موبایلی اقدام کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز