خبرگزاری کار ایران

«فیلم‌ و عکس‌های ورزشی» در جشنواره همراه تهران داوری می‌شوند

کد خبر : ۴۶۳۱۶

بخش «عکس و فیلم‌های ورزشی» با مشارکت کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود. این آثار به صورت جداگانه ارزیابی و داوری می‌شوند و آثار برگزیده همزمان با برپایی جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

ایلنا: عکس و فیلم‌های ورزشی که با موبایل گرفته شده‌اند در بخش ویژه‌ای مورد داوری قرار می‌گیرند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، فرجاد خوشبین دبیر اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با اعلام این خبر، گفت: استقبال ورزش دوستان و تعداد زیاد آثار رسیده به جشنواره که با موضوعات ورزشی گرفته شده‌اند زمینه‌ای شد تا «عکس و فیلم‌های ورزشی» را در بخش جداگانه‌ای با همین عنوان مورد داوری قرار بدهیم.
وی توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفند ماه سال جاری عکس‌ها و فیلم‌هایی را که با موضوعات المپیک، افتخارآفرینان، مسابقات ملی، بانوان در ورزش، ورزشهای همگانی، فوتبال و... گرفته‌اند را برای جشنواره ارسال کنند.
خوشبین تصریح کرد: بخش «عکس و فیلم‌های ورزشی» با مشارکت کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود. این آثار به صورت جداگانه ارزیابی و داوری می‌شوند و آثار برگزیده همزمان با برپایی جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در اردیبهشت ماه 92 در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در زمینه عکس و فیلم را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi ارسال کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز