خبرگزاری کار ایران

رضا عطاران و صابر ابر فیلم می‌سازند

کد خبر : ۴۶۷۸۷

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران ودیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

ایلنا: بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پذیرای دو فیلم از رضا عطاران و صابر ابر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، رضا عطاران بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون و صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر، در کنار 8 هنرمند دیگر برای بخش نگاه هنرمند در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم می‌سازند.
عطاران در جشنواره فیلم فجر امسال با سه فیلم "دهلیز"، "چه خوبه که برگشتی" و "آینه شمعدون" حضور داشت. این هنرمند سال گذشته نیز فیلم "خوابم می‌آد" به گارگردانی او سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را از آن خود کرد.
صابر ابر نیز کهامسال با بازی در پنج فیلم "همه چیز برای فروش"، "هیچ‌کجا، هیچ‌کس"، "گس"، "آسمان زرد کم عمق" و "آشغال‌های دوست‌داشتنی" یکی از پرکارترین بازیگران سینماست به جمع کارگردانان بخش نگاه هنرمند پیوست.
این بازیگر تئاتر در جشنواره تئاتر فجر امسال نیز بانمایش هملت به کارگردانی رضا گوران حضور داشت. صابر ابر این روزها درحال کارگردانی تئاتر "21 بار مردن در 30 روز" با بازی مهناز افشار است که آخر بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهرروی صحنه می‌رود.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران ودیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود وعلاقه‌مندان می‌توانند آثار خود درزمینه فیلم و عکس موبایلی را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi ارسال کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز