خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از كنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد؛

اجرای عاشقانه‌ها با سایه ایرج

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۷

احسان خواجه امیری در كنسرت شب گذشته خود علاوه بر اجرای قطعاتی از آلوم عاشقانه‌های و آلبوم‌های قبلی خود دو ترانه از ترانه‌ای حسین خواجه امیری(ایرج) را بازخوانی كرد.

ایلنا: اولین اجرا از مجموعه اجراهای پاپ بیست و هشتیمن جشنواره موسیقی فجر شب گذشته(25 بهمن) توسط احسان خواجه امیری در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قبل از شروع كنسرت كه با یك تاخیر 30 دقیقه‌ای همراه بود، اعضائ گروه با نمایش یك كلیپ به كارگردانی اشكان هاشمی معرفی شدند. بعد خواجه امیری به روی سن آمد و ترانه احساس آرامش را اجرا كرد.

از اجرای اولین ترانه حاضران در سالن همراهی خوبی با خواجه امیری داشتند به صورتی كه خواجه امیری با تشكر از آنها گفت: تصور می‌كنم امسال پرشورترین جشنواره موسیقی فجر و پرانرژی‌ترین جشنوراه را برگزار كنیم.

خواجه امیری در ادامه از طرفداران تیم استقلال كه در سالن حاضر هستند خواست تا تیمشان را تشویق كنند و بعد از طرفداران تیم پرسپولیس خواست تا تیمشان را تشویق كنند و زمانی كه متوجه شد طرفداران تیم پرسپولیس بیشتر هستند، گفت: اگر امكان دارد رنگ زمینه كنسرت را آبی كنید و بعد قطعه‌ای از آلبوم عاشقانه‌ها را اجرا كرد و گفت: امشب برای شما قطعاتی از آلبوم عاشقانه‌ها را اجرا می‌كنم زیرا امشب شب عاشقانه‌هاست البته با عاشقانه دیگر (ولنتاین) اشتباه نشود و دردسر درست نكنید.

خواجه امیری بعد از اجرای ترانه‌های تمام قلب من، آرزو، دریا، لحظه، ترانه دوستی و من یك پرنده‌ام كه پدرش حسین خواجه امیری (ایرج) در دهه 50 خوانده بود را با یاد پدر و همچینین همایون خرم بازخوانی كرد و گفت: همه ما ایرج را دوست داریم اما من بیشتر دوست دارم زیرا ایرج پدر من است و امیدوارم خداوند سایه همه پدرها را بر سر فرزندانشان حفظ كند.

وی ادامه داد: باید یاد همایون خرم را زنده نگهداریم كسی كه موسیقی ترانه دوستی را و بسیاری از ترانه‌های ماندگار را ساخت و امروز جایش بسیار خالی است.

در طول اجرای شب گذشته، خواجه امیری قطعات دیگری از آلبوم عاشقانه‌ها و همچنین آلبوم‌های پیشین خود را اجرا كرد همچنین همنوازی هومن نامداری با ساز ساكسیفون و امید حجت با ساز گیتار الكترونیك از بخش‌های مورد توجه برنامه دیشب بود كه با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

قرار بود خواجه امیری قطعاتی را با پیانو بنوازد كه به گفته خود وی بدلیل مهیا نشدن سار پیانو این كار میسر نشد.

خواجه امیری با اجرای ترانه نابرده رنج كنسرت شب گذشته خود را به پایان رساند. آرش برهانی و فرزاد حاتمی ازجمله میهمانان ویژه دیشب بودند.

امید حجت (گیتارالکتریک)، هومن غفاری (درامز)، احسان نی‌زن (ویلن)، سیامک پناهی (پرکاشن)، محمد کاظمی (کیبورد)، مهراد هزارخانی (گیتارباس)، سیامک کریم‌پور و کامیار ماندگاریان(ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت) و هومن نامداری(ساکسفون و پیانو) شب گذشته احسان خواجه امیری را در كنسرت همراهی می‌كردند.

اجرای سانس دوم احسان خواجه امیری قرار بود ساعت 21:30 آغاز شود كه با یك تاخیر 30دقیقه‌ای ساعت 22 آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز