خبرگزاری کار ایران

اجرای اثری از سمانه زندی‌نژاد در گالری ایست

asdasd

هنرمندانی همچون محمد شیروانی، نادر مشایخی، كریستوف رضاعی، حمید پورآذری، رخشان بنی‌اعتماد، صابر ابر، باران كوثری، شهرام مكری و ساسان پیروز در این دوره حضور دارند.

ایلنا، سمانه زندی‌نژاد اثر خود را (23مهرماه) در قالب پروژه سی‌ پرفورمنس، سی هنرمند، سی روز ارائه خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی پرفورمنس، سی هنرمند، سی اجرا پروژه‌ای است كه با حضور 30 هنرمند از حوزه‌های تجسمی، تئاتر، سینما و موسیقی در گالری ایست برگزار می‌شود.

همچنین دومین دوره از فستیوال سی پرفورمنس، سی هنرمند، سی روز با حضور هنرمندانی همچون محمد شیروانی، نادر مشایخی، مهدی میرمحمدی، حمید پورآذری، آزاد، حكیم رابط، صابر ابر، باران كوثری، نیما دهقانی، ساسان پیروز، علیرضا امیرحاجبی، ترانه خسروشاهی، مانی جعفرزاده، فراز فلاحی، اصغر دشتی، كاوه عابدینی، امیر راد، كریستوف رضاعی، شهرام مكری، سارا فعلی، شادی افشار، سمانه زندی‌نژاد، مونا زاهد، رخشان بنی‌اعتماد، محمد عباسی، مژگان قدوسی، رضا حداد، كتایون فیض مرندی، علی معینی برپا شده است.

لازم به ذكر است نخستین دوره این برنامه تیرماه سال گذشته به مدت 30روز با حضور 30 هنرمند از حوزه‌های تجسمی، تئاتر، سینما و موسیقی در این گالری برگزار شده بود.

این هنرمند همچنین از نوشته شدن مونولوگی توسط نغمه ثمینی برای اجرا و ارائه نمایشنامه‌ای برای اجرا در جشنواره تئاترفجر به دبیرخانه خبرداد.

اثر درباره مردی است كه زن و دو فرزند خود را از دست داده و عذاب وجدان دارد...

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز