خبرگزاری کار ایران

خروجی مصوبات اجرای عمومی تئا‌تر فجر اعلام شد

کد خبر : ۴۹۲۱۴

اولین خروجی مصوبات اجرای عمومی آثار سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر به آثار شهرستانی اختصاص داشت.

ایلنا: «مهدی شفیعی»، رئیس شورای حمایت از آثار نمایشی گفت: از میان ۱۳ اثر برگزیده جشنواره تئا‌تر منطقه‌ای که در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر به اجرا درآمدند، هفت اثر نمایشی به پیشنهاد ستاد جشنواره به منظور حمایت برای اجرای عمومی معرفی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، وی تشریح کرد: از میان هفت اثری که مورد حمایت شورا قرار می‌گیرند، پنج نمایش در استان‌های خود و دو اثر نمایشی که مورد تایید شورای هنری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند، در آن تماشاخانه به صحنه خواهند رفت.
شفیعی در ادامه تاکید کرد: مبنای انتخاب آثار برای اجرای عمومی با توجه به نظر داوران، کار‌شناسان و ستاد جشنواره براساس کیفیت مناسب برای جلب مخاطب مورد گزینش قرار گرفته‌اند.
وی با معرفی آثار مورد حمایت قرار گرفته، اذعان کرد: نمایش «خشت خام خانه» کاری از محمد صمدی از قزوین و نمایش «تولدت مبارک سامی» کار از صاحب آهنگر از ساری در سال ۹۲ در تماشاخانه سنگلج به اجرای عمومی در می‌آیند. همچنین نمایش «خانه شیشه‌ای» کاری از علی حیدری از آبادان، نمایش «پرخاش‌های زنی که مادر بود» به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران، نمایش «جیک جیک ما گنجشک‌ها به خانه برمی گردیم» به کارگردانی عباس کریمی از بجنورد، نمایش «خون و ماتیک» کاری مشترک از محمدرضا درند و سعید زندی از کرمانشاه و نمایش «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی عبدالمحمد سالاری از بندر لنگه عنوان پنج اثر نمایشی هستند که با تصویب ستاد جشنواره، برای اجرای عمومی به شورای حمایت معرفی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز