خبرگزاری کار ایران

میكائیل‌زاده:

جشنواره همراه تهران عرصه رقابت سینماگران جوان

کد خبر : ۴۹۳۲۰

میكائیل‌زاده: طرحی که در این فیلم به آن خواهم پرداخت از مشاهدات و مراودات روزمره گرفته شده و اتفاقاتی که در یک تاکسی می‌افتد را نشان می‌دهد.

ایلنا: با نزدیک شدن به پایان مهلت ارسال آثار، حضور سینماگران در بخش رقابتی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران شکل جدی تری به خود گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، پس از حضور بازیگران و کارگردانان شناخته شده سینما در بخش غیررقابتی حضور سینماگران جوان در بخش رقابتی جشنواره به چشم می‌خورد.

تا کنون چند تن از اعضای انجمن سینمای جوان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند و سینماگران دیگری همچون سید احد میکائیل‌زاده و امیر عربی در حال ساخت فیلم برای حضور در جشنواره هستند.

میکائیل‌زاده، تهیه‌کننده و کارگردان در معرفی ایده فیلم کوتاهی که برای این جشنواره می‌سازد به خبرنگار ما گفت: فیلم‌هایی که با ابزار تلفن همراه ساخته می‌شوند به سینمای مستند و مشاهده گر نزدیک هستند و فیلمساز سلیقه خودش را در مواجه با اجتماع به تصویر می‌کشد.

این پژوهشگر و متخصص رسانه با اشاره به تجربیات روزمره زندگی شهری ادامه داد: طرحی که در این فیلم به آن خواهم پرداخت از همین مشاهدات و مراودات روزمره گرفته شده است و اتفاقاتی که در یک تاکسی می‌افتد را نشان می‌دهد.

امیر عربی فیلمنامه‌نویس جوان که فیلمنامه "سعادت آباد "، "یک عاشقانه ساده" و "گاوصندوق" را در پرونده کاری دارد نیز با ساخت فیلم کوتاه برای جشنواره همراه تهران، به عرصه فیلمسازی وارد خواهد شد.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی را به رقابت می‌گذارد. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اسفند ماه جاری و از طریق سایت www.tfpf.mobi ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز