خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای «مل پامنی» در خانه نمایش آو

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۶

«مل پامنی - MELPOMENE» به کارگردانی: بابک مهری در اسفند ۱۳۹۱ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۲ هرشب ساعت ۱۸: ۳۰ به اجرا خواهد رفت.

ایلنا: از روز شنبه ۰۵/۱۲/۹۱ خانه نمایش آو میزبان اجرای جدید گروه نمایش آو خواهد بود.

به گزارش ایلنا، «ملپامنی - MELPOMENE» به کارگردانی: بابک مهری در اسفند ۱۳۹۱ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۲ هرشب ساعت ۱۸: ۳۰ به اجرا خواهد رفت. سهیل اعرابی مدیر پروژه «مل پامنی» در این باره اعلام کرد: این اجرا بر اساس موسیقی‌ها و ملودی‌های به کاررفته در اجراهای پیشین گروه آو تنظیم شده است. که اکثر آن‌ها در ارتباط با اسطوره‌های ایرانی و تراژدی ساخته شده است. امیر افشار کرجی و سمیرا اتفاق در دراماتورژی این اجرا همکاری داشته‌اند. لازم به ذکر است از روز سه شنبه ۰۱/۱۲/۹۱ تمرین-اجرای این نمایش با حضور تماشاگران و مدعوین آغاز شده است و ۱۰ روز نخست اجرا‌ها از روز شنبه ۰۵/۱۲/۹۱ برای مخاطبین بلیط فروشی با ۲۰% تخفیف خواهد بود.

تماشاگران و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره‌های تماس ۸۸۰۲۱۶۴۶ – ۰۹۱۹۵۶۵۳۹۳۵ بلیط خود را رزرو نمایند و یا به خانه نمایش آو مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www. avtheatre. ir مراجعه نمایند.

ساعت اجرا: ۱۸: ۳۰ هرروز (بجز شنبه‌ها) است. خانه نمایش آو در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ واقع شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز