خبرگزاری کار ایران

«شهسوار و شاهزاده» ویژه هنرمندان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۰

نمایش «شهسوار و شاهزاده» روز سه‌شنبه ۸ اسفند ویژه هنرمندان اجرا می‌شود.

ایلنا: نمایش «شهسوار و شاهزاده» نوشته زورایر خالاپیان، نویسنده ارمنی است که به کارگردانی مریم معترف ساعت ۱۹: ۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا، «شهسوار و شاهزاده» با نگاهی طنز آلود، دن‌کیشوت را به ملاقات هملت می‌برد و قصه‌ای کمدی - تراژدی از رویارویی این دو شخصیت شناخته شده ادبیات نمایشی جهان را روایت می‌کند. در این نمایش پهلوانی که در توهم یاری مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است در سفری به جستجوی برپایی عدالت ساختگی‌اش می‌رود و شاهزاده او را به دربار دعوت می‌کند. شهسوار با شاهی آشنا می‌شود که برادر خود را کشته و با بیوه‌ او ازدواج کرده و آدمکش و خائن است.
افشین زارعی، اسماعیل بختیاری، رضا امامی، حمید معدن‌کن، حسن محمدی، مهدی رحیمی، اسماعیل بختیاری، سعید فانی، رضا علوی، کامبیز طلایی، شراره پورخراسانی و مریم معترف از جمله بازیگران این نمایش هستند.
طراحی صحنه «شهسوار و شاهزاده» را مجید فشخامی و طراحی نور را هادی کاظمی برعهده داشته‌اند. شراره پورخراسانی و هادی کاظمی به عنوان دستیار کارگردان و شهرزاد شفیعی به عنوان طراح لباس با اجرای این نمایش همکاری دارند. پوس‌تر «شهسوار و شاهزاده» توسط مرتضی اتابکی طراحی شده و موسیقی آن را سجاد کیانی برای اجرای زنده، آماده کرده است.
علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای رزرو اینترنتی بلیط به دو نشانی www. molavitheater. com یا www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز