خبرگزاری کار ایران

نمایش «هر روز زاده می شوم» در مرکز نمایش های آبی ایرانشهر

نمایش «هر روز‌زاده می‌شوم» بر اساس اشعاری از محمود درویش، به کارگردانی عابس خلقی از دوشنبه ۲۷ شهریور-ساعت ۱۹: ۳۰ در مرکز نمایش‌های آبی ایرانشهر اجرا می‌شود.

 ایلنا: نمایش «هر روز‌زاده می‌شوم» بر اساس اشعاری از محمود درویش، به کارگردانی عابس خلقی از دوشنبه ۲۷ شهریور-ساعت ۱۹: ۳۰ در مرکز نمایش‌های آبی ایرانشهر اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا،  بیشتر اشعار این اجرا از مجموعهٔ «در محاصره» انتخاب شده‌اند که واکنش «محمود درویش» به عنوان یک شاعر به محصور شدن در دوران محاصرهٔ «رام الله» توسط اسرائیل است.

«اشکان افشاریان»، «مصطفی شب خوان» و «پونه مجتبی» بازیگران این نمایش هستند و طراحی حرکات را «اشکان افشاریان» و «مصطفی شب خوان» انجام داده‌اند. از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به «امیرحسین دوانی» طراح صحنه و لباس، «امید خاکپورنیا» طراح ویدیو وتصویر، «آرمین مداح» طراح صدا و موسیقی، «آرش فصیح» دستیار اول کارگردان و مدیر تولید، «مجید کاشانی» گرافیست، «سحر محسنی» عکاس و «امیرحسین حریری» به عنوان مجری طرح اشاره کرد.

این نمایش که تلفیقی از حرکت، ویدیو و موسیقی است، به مدت ۲۰ شب در مرکز نمایش‌های آبی ایرانشهر واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع شمالی باغ هنر خانهٔ هنرمندان ایران اجرا خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز