خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ایلنا مطرح كرد:

اسامی فیلم‌های قطعی اكران نوروز 92 اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۱

اكران فیلم‌های سینمایی تهران 1500، رژیم طلایی، حوض نقاشی، قاعده تصادف، رسوایی، در اكران نوروز 92 قطعی شده است/ انتخاب فیلم رسوایی برای نوروز 92 بخشی به دلیل خود ده‌نمكی و بخشی به دلیل مناسب بودن فیلم برای اكران در نوروز است.

ایلنا: اسامی فیلم‌هایی كه در نوروز 92 در سینماهای سراسر كشور اكران می‌شوند، ازسوی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام شد.

حبیب كاوش در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: نمایش فیلم تهران 1500 به كارگردانی بهرام عظیمی در گروه سینمایی قدس، رسوایی به كارگردانی مسعود ده نمكی در گروه سینمایی آفریقا، رژیم طلایی به كارگردانی رضا سبحانی در گروه سینمایی عصر جدید، حوض نقاشی به كارگردانی مازیار میری در گروه سینمای آزادی و قاعده تصادف به كارگردانی بهنام بهزادی در گروه سینمایی استقلال به نمایش درمی‌آیند.

كاوش در پاسخ به این سوال كه چرا هر ساله فیلمی از مسعود ده نمكی در نوروز اكران می‌شود، گفت: بخشی از این مسئله به خود ده نمكی بازمی‌گردد اما فیلم رسوایی برای نوروز مناسب است و كمتر فیلمی داریم كه به درد نوروز بخورد.

پخش فلیم رسوایی توسط فیلمیران، پخش فیلم رژیم طلایی توسط پویا فیلم، پخش فیلم حوض نقاشی توسط حوزه هنری، قاعده تصادف توسط هدایت فیلم انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز