خبرگزاری کار ایران

نمایشنامه بیوه‌های غمگین سالار جنگ روخوانی می‌كنند

کد خبر : ۵۰۶۴۲

کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئا‌تر با همکاری برج میلاد نمایشنامه‌خوانی بیوه‌های غمگین سالار جنگ را اجرا می‌کند.

ایلنا: کانون نمایش نامه نویسان خانه تئا‌تر ایران به منظور خوانش آثار نمایش نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایشنامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای دوشنبه هر هفته اسفند ماه ۹۱ با همکاری برج میلاد نشست‌های نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه تئا‌تر بهزاد صدیقی، نایب رییس و سخنگوی کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئا‌تر، در گفت‌و‌گو با روابط عمومی خانه تئا‌تر، ضمن بیان این مطلب گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، نخستین جلسه نمایش نامه خوانی این کانون روز دوشنبه ۷ اسفند ماه، در دو سانس ۱۷ و ۴۵/۱۸ در سالن برج میلاد با خوانش نمایش نامه بیوه‌های غمگین سالار جنگ نوشتهٔ محمد امیریاراحمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین‌پور اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: این نمایشنامه‌خوانی‌ها به صورت بلیت فروشی برگزار می‌شود و قیمت هر بلیت ۵۰۰۰ تومان است و علاقمندان می‌توانند نیم ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشه این سالن تهیه کنند. هم چنین نمایشنامه‌های دو و نیم نوشته علی اصغری به کارگردانی زری کریمی کاری از گروه مثلث و پایتخت ریودوژانیرو کجاست نوشته و کارگردانی نیما دهقانی در جلسات آتی نمایشنامه‌خوانی می‌شود.
سخنگوی کانون نمایشنامه‌نویسان در پایان اعلام کرد: در نمایشنامه‌خوانی بیوه‌های غمگین سالار جنگ گلاب آدینه، مهسا مهجور، محمدصادق ملکی، نورا هاشمی، محمد صدیقی مهر، نقش‌خوانی می‌کنند و نوشین طهماسبی، سارا ولیانی به عنوان دستیار کارگردان و احمد نگهبان به عنوان صحنه خوان در این نمایش نامه خوانی همکاری دارند.
صدیقی در پایان یادآور شد: کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئا‌تر، علاوه بر نمایشنامه‌خوانی‌های هفتگی، نمایشنامه‌خوانی‌های فردا را به صورت یک هفته در میان از ابتدای فصل زمستان در تالار خانه تئا‌تر آغاز کرده که اختصاص به آثار نمایشنامه‌نویسان جوان دارد و تاکنون چهار نمایشنامه در این بخش از نمایشنامه‌خوانی‌ها مورد خوانش و نقد وبررسی قرار گرفته است.
نمایشنامه‌خوانی بیوه‌های غمگین سالار جنگ کاری از گروه تئا‌تر پارکینک و همکاری گروه تئا‌تر مروارید اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز