خبرگزاری کار ایران

از رسانه‌های برتر جشنواره فیلم فجر تقدیر شد

کد خبر : ۵۱۶۴۴

ظرفیت صندلی‌های برج میلاد 1500 نفر است و امسال 2200 خبرنگار به نمایندگی از رسانه‌های خود تقاضای صدور كارت كرده بودند كه به 1700 نفر كارت داده شد علاوه بر این 800 كارت برای عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره صادر شد و در مجموع نزدیك به 3هزار كارت برای حضور در برج میلاد صادر شده بود.

ایلنا: مراسم تقدیر از رسانه‌های برتر در سی و یكمین دوره جشنواره فیلم فجر شب گذشته(8 اسفند) در هتل انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عباسیان(دبیر سی و یكیمن دوره جشنواره فیلم فجر) با تقدیر از فعالیت رسانه‌های جمعی در طول جشنواره فیلم فجر گفت: سینما ایرانی و جشنواره فلیم فجر جایگاه خود را دارند اما اگر تلاش رسانه‌ها نبود این جشنواره به تك تك خانه‌های مردم و حتی خارج از كشور راه پیدا نمی‌كرد.

وی با اشاره به وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر و انتقاداتی كه به نحوه برگزاری جشنواره در برج میلاد شده بود، گفت: ظرفیت صندلی‌های برج میلاد 1500 نفر است و امسال 2200 خبرنگار به نمایندگی از رسانه‌های خود تقاضای صدور كارت كرده بودند كه به 1700 نفر كارت داده شد علاوه بر این 800 كارت برای عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره صادر شد و در مجموع نزدیك به 3هزار كارت برای حضور در برج میلاد صادر شده بود در حالی كه سال گذشته 6 هزار كارت صادر شده بود.

عباسیان با اشاره به اینكه انتخاب برج میلاد براساس نظر نمایندگان رسانه‌های جمعی و برایند نظر تمامی رسانه‌ها بود و مخالف جدی نداشت، افزود: من اول پیشنهاد دادم كه یك سالن 500نفره به طور مثال سینما فلسطین مختص خبرنگاران و منتقدان قرار داده شود اما با مخالفت مدیر روابط عمومی و سایر خبرنگاران مواجه شد.

وی ادامه داد: برای اینكه نظم در برگزاری سالنهای نمایش حاكم باشد تلاش داشتیم كه فیلمهای كه امكان دارد مخاطبان جدی سینما را به سالن بكشاند؛ صبحها به نمایش دربیاید اما با این حال دو فلیم دربند و هیس دختر ها فریاد نمی‌زنند با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و جمعیت زیادی بیش از ظرفیت سالننمایش فیلم وارد سالن شد.

وی تاكیدكرد: اگر كوتاهی در جشنواره بوده است از تك تك خبر نگاران عذر خواهی می‌كنم ولی تلاش ما بود كه به بهترین شكل این جشنواره برگزار شود.

در ادامه این مراسم با حضور یزدان عشیری مدیر روابط عمومی و محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فلیم فجر از رسانه‌های برتر تقدیر شد.

در برنامه شب گذشته از خبرنگاران خبر‌گزاری‌های ایلنا، ایسنا، مهر، فارس، سینماپرس، ایرنا، كافه سینما، سوره سینما، ایكنا، دنیای تصویر، 24، فیلم نگار، پانا، پرده سینما، هنر آنلاین، خلیج فارس، نسیم آنلاین، تسنیم، عصر ایرانیان، قدس، بانی فیلم، سینمای نو، خبر آنلاین، ملت ما، جوان، رجا نیوز و سازندگان برنامه‌های برتر رادیویی و تلویزیونی و اتاق فكر جشنواره فیلم فجر با اهدائ لوح و هدیه تقدیر شد.

در بین تقدیر شوندگان اسامی همچون علی معلم،امیر قادری،حسین معززی نیا،حمید مدقق،محمد تقی فهیم،نصرت الله تابش، مسعود داودی،رضا اورنگ، علی زادمهر،شیما غفاری،محمد صادق لواسانی، حمید یادروج،علیرضا بهرامی،سعیده خدابخش،علی ظهوری،محمد تاجیك،حسن گوهر پور، سپیده حیدر آبادی،نغمه دانش،محدثه واعظی پور،معصومه جلالی،مهیار جوادی فر،امیر حسین اشرفی،ایزد مهر آفرین،عباس كریمی،عهدیه عظیمی،الهام نادری فر،دیده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز