خبرگزاری کار ایران

مستند بلند «خــــونه» در سالن «سینماحقیقت» به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۲۱

فیلم خونه درباره عمارت قدیمی میرزا حسن مستوفی در منطقه گلوبندک تهران، طی بیش از 120 سال شاهد حیات و رفت و آمد انسان های متفاوتی بوده است.

 ایلنا: عصر فردا (یکشنبه 13 اسفند) نمایش افتتاحیه مستند بلند «خونـــــه» به کارگردانی خدایار قاقانی در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شده و سپس با حضور «جواد طوسی» مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، در خلاصه فیلم 90 دقیقه ای «خونـــــه» آمده است: عمارت قدیمی میرزا حسن مستوفی در منطقه گلوبندک تهران، طی بیش از 120 سال شاهد حیات و رفت و آمد انسان های متفاوتی بوده است. این گذر زمان، خاطرات و مرور تاریخ را یادآوری می‌کند...

برپایه این گزارش، پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور خدایار قاقانی (کارگردان)، جواد طوسی (منتقد سینما)، شاهین شجری کهن (مجری- کارشناس) و برخی دیگر از عوامل فیلم، نمایندگان رسانه های گروهی و علاقمندان سینما برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت 16:30 عصر یکشنبه (13 اسفند 91) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

 عوامل تولید فیلم مستند «خونــــه» که عصر فردا و برای اولین بار در سالن «سینماحقیقت» به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح هستند: طرح، پژوهش، تدوین و کارگردانی: خدایار قاقانی؛ مدیر تصویربرداری: داوود عباسی (با یادی از شهید سیدمهدی میرافضلی)؛ صدابردار: ایمان بازیار، عرفان ابراهیمی؛ صداگزار: عرفان ابراهیمی؛ مشاور کارگردان: محمدرضا اصلانی، علی عبدالله زاده؛ برنامه ریز و دستیار کارگردان: بهنوش ناصرپور؛ با حضور: آیدین آغداشلو، محمدرضا اصلانی، اشکان امینیان، سید عبدالله انوار، لوریک ترهوانسیان، فریدون حافظی، نصرالله حدادی، ویگن داوودی، محمدعلی سپانلو، همایون شهنواز، محمدرضا مدنی، زنده یاد شهین مستوفی، علی معلم، لیلا معیری، ناصر ملک مطیعی، سیدعلیرضا میرعلی نقی، زنده یاد احسان نراقی، جهانگیر هدایت و امیرهمایون ابراهیمی؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، خدایار قاقانی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز