خبرگزاری کار ایران

سومین تیزر بوسیدن روی ماه رونمایی ‌شد

asdasd

سومین تیزر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی منوچهر محمدی، در آستانه عید سعید فطر رونمایی شد.

ایلنا: با آغاز ماه مبارک رمضان نخستین تیزر این فیلم روی سایت بوسیدن روی ماه قرار گرفت، در آستانه شب‌های قدر نیز دومین تیزر رونمایی شد. هر دوی این تیزر‌ها با صدای نیما رئیسی، دیالوگ‌هایی از خود فیلم و تصاویری برگرفته از حس و حال فیلم، فضای کلی از این اثر ارائه دادند. اما در سومین تیزر فیلم حال و هوای دیگری حاکم است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم، صدای مادران قصه «بوسیدن روی ماه» روی تصاویری از عکس‌های فیلم و معرفی بازیگران با صدای نیما رئیسی، فضای کلی سومین تیزر این فیلم را تشکیل می‌دهد. میثم مولایی هر سه تیزر را طراحی و ساخته است.

امکان دسترسی به این تیزر با مراجعه به سایت فیلم به آدرس www. boosidaneroyemah. com در بخش اخبار امکان‌پذیر است.

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» پس از «طلا و مس» دومین همکاری محمدی و اسعدیان است و شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، صابر ابر، مسعود رایگان، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم با شعار «پیشکش سینمای ایران به مادران ایرانی» از ۵ مهرماه در سینما‌ها به نمایش عمومی در می‌آید.

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» محصول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پخش آن برعهده سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری است.
پایان پیام

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز