خبرگزاری کار ایران

افغان‌ها از «شمسه» استقبال كردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۲

دومین جشنواره تئاتر شمسه از 10 تا 16 اسفند به صورت هم زمان در حوزه هنری، محوطه باز تئاتر شهر، تکیه امام زاده یحیی و سرای محله شمیران‌نو برگزار می‌شود.

ایلنا: دومین جشنواره تئاتر «شمسه» با استقبال قابل توجه هنرمندان و تماشاگران غیرایرانی مواجه شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شمسه، این جشنواره در نخستین روزهای برگزاری استقبال قابل توجه هنرمندان و تماشاگران را به همراه داشت.
دومین جشنواره تئاتر شمسه از 10 اسفند تا 16 اسفند به صورت هم زمان در حوزه هنری، محوطه باز تئاتر شهر، تکیه امام زاده یحیی و سرای محله شمیران‌نو برگزار می‌شود.
آثار صحنه‌ای در سالن‌های سوره، مهر، ماه و اندیشه واقع در حوزه هنری، نمایش‌های خیابانی در محوطه باز تئاتر شهر، تعزیه در تکیه امامزاده یحیی و آثار بخش دانش آموزی و خانوادگی در سرای محله نو شمیران نو برای داوران و عموم مردم به اجرا در خواهند آمد.
همچنین بخش صحنه‌ای در نخستین روزهای اجرا با استقبال قابل توجه هنرمندانی نظیر رویا افشار، حمید پور آذری و... مواجه شد.
در بخش نگاه ویژه نیز نمایش « کامنت» با کارگردانی وحید هوشمند که از سوی شهروندان تبعه افغان به اجرا درآمد. حضور بی‌سابقه تماشاگران افغانی را در این جشنواره به همراه داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز