خبرگزاری کار ایران

«دوردست» برگزیده جشنواره فیلمنامه نویسی افق شد

کد خبر : ۵۳۴۹۶

فیلمنامه «دوردست»، که فیلم آن هم‏‌اکنون در حوزه هنری استان همدان درحال تدوین است، برگزیده نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی افق شد.

ایلنا: ساخت فیلم «دوردست» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع کار و تهیه‏ کنندگی حوزه هنری استان همدان، در روستای آلان علیا از توابع بخش گل تپه شهرستان کبودرآهنگ انجام شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
به گزارش ایلنا به نقل  حوزه هنری، ساخت فیلم «دوردست» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع کار و تهیه‏ کنندگی حوزه هنری استان همدان، در روستای آلان علیا از توابع بخش گل تپه شهرستان کبودرآهنگ انجام شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
فیلمنامۀ «دوردست» که برگزیدۀ نخستین جشنواره فیلم‏نامه نویسی افق در بخش بیداری اسلامی شده است، داستان پیرزن بی‌سوادی را روایت می‌‏کند که نامه‏های پسر رزمنده‏اش را یک پستچی برایش می‌‏خواند.
این فیلمنامه پیش از اینجایزه نخست فیلمنامه از جشنواره تسلیم، جایزه دوم فیلمنامه از دومین جشنواره حسنات اصفهان، جایزه پنجم فیلمنامه از چهارمین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز را از آن خود کرده است.
دانشگاه جامع علمی-کاربردی نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی افق را در جهت ارتقای شاخص‌های فرهنگی کشور و رشد هنر فاخر اسلامی ایرانی و با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان متعهد دانشگاهی برگزار کرده است.
جشنواره افق با رویکرد تولید فیلمنامه‌های کاربردی و آموزشی ویژه فیلم ‌های ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای و با موضوعات صدور مفاهیم انقلاب اسلامی در سطح منطقه، ترویج وحدت اسلامی، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه خاورمیانه و تاثیر آن در ظلم ستیزی و مبارزه با دیکتاتوری و استعمار نو، برگزار شده است.
فیلم «دوردست»، هفتاد و یکمین فیلمی است که از سال ۱۳۸۵ در حوزه هنری استان همدان تولید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز