خبرگزاری کار ایران

علیرضا زرین دست در گفتگو با ایلنا مطرح كرد:

قرارداد من با لاله تا پایان سال 91 بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۶

از آذرماه 90 با فیلم لاله قرارداد داشتم و در طی این 15 ماه؛ مبلغی كه به من داده شد برای هر ماه حدود 4 میلیون تومان بود/بخش كوچكی از طلبم باقی مانده است.

 ایلنا: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی گزارشی اعلام کرده است كه علیرضا زرین دست از مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی لاله به دلیل تقاضای بالا و غیرمنطقی مالی و با وجود داشتن قرارداد و دریافت حقوق ماهانه طی این چهار پنج ماه اخیر بركنار شده است اما زرین دست می‌گوید كه هیچ توقع زیادی نداشته است.

علیرضا زرین دست در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره قرارداد همكاری با فیلم سینمایی لاله گفت: از آذر ماه سال 90 با این فیلم قرار داشتم. حدود 15 ماه است كه با پروژه قرارداد دارم و و از آن روز تا امروز بیكار بوده‌ام ولی مبلغی كه به من داده شده است اگر تقسیم به تعداد 15 ماه بیكاری شود؛ رقمی حدود 4 یا 5 میلیون تومان می‌شود. درحالیكه باید نصف قرارداد را به من می‌دادند. از طرف دیگر زمان اتمام قرارداد من برای سال 91 بوده است و طبیعی است كه برای سال 92 تقاضای قرارداد جدیدی بكنم.

وی ادامه داد: شغل ما جزو مشاغل آزاد محسوب می‌شود. ممكن است ما دو ماه یا حداكثر 6 ماه درآمد داشته باشیم ولی از طرفی یك سال یا بیشتر بیكار باشیم. باید در این یك سال با درآمد همان چند ماهی كه كار كردیم امرار معاش كنیم. به‌طور مثال من در فیلم لاله 15 ماه است كه بیكار هستم و هم‌اكنون نیز بیكارم. امكان دارد تا خرداد نیز باتوجه به وضعیت سینما بیكار بمانم.

زرین دست درباره آغاز فلیمبرداری این فیلم گفت: فیلمبرداری این فیلم آغاز نشده بود و فقط یك روز در یك مسابقه اتومبیل‌رانی كه در جنوب تهران؛ حضور پیدا كردیم ولی نمی‌شود كار آن روز را؛ روز فیلمبرداری نام گذاشت.

وی درباره آخرین وضعیت قرارداد خود با فیلم لاله گفت: فقط بخش كوچكی از طلبم باقی مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز