خبرگزاری کار ایران

محمدرضا اصلانی:

جشنواره فیلم شمسه یک حرکت اجتماعی مهم است

کد خبر : ۵۵۹۶۵

هر نسلی را باید بتوانیم با یک فرهنگی پرورش دهیم و قتی ما ابزاری را برای نگاه کردن، ‌اندیشیدن در اختیار قرار می‌دهیم او ناگزیر با جامعه‌ای مواجه می‌شود که نسبت به آن می‌بایست عکس العمل داشته باشد، ببیند و یک ساختاری را برایش جستجو کند.

ایلنا: محمدرضا اصلانی درباره جشنواره فیلم شمسه گفت: جشنواره فیلم شمسه یک حرکت اجتماعی مهم در راستای ایجاد بینش اجتماعی است.
به گزارش ایلنا، کارگردان و فیلم‌نامه نویس آتش سبز گفت: اگر یک نسل جوان دوربین دست بگیرد و با جهان پیرامون خودش تماس برقرار کند به این معنی که او وادار می‌شود به نگاه کردن حتی اگر این نگاه فرمایشی هم باشد هیچ فرقی نمی‌کند در واقع یک حرکت اجتماعی مهم است در راستای ایجاد یک بینش اجتماعی، ‌یک بینش جهانی.
وی اظهار داشت: هر نسلی را باید بتوانیم با یک فرهنگی پرورش دهیم و قتی ما ابزاری را برای نگاه کردن، ‌اندیشیدن در اختیار قرار می‌دهیم او ناگزیر با جامعه‌ای مواجه می‌شود که نسبت به آن می‌بایست عکس العمل داشته باشد، ببیند و یک ساختاری را برایش جستجو کند.
داور بخش مستند اولین و دومین جشنواره فیلم شمسه ادامه داد: سال گذشته پیشنهاد شد کارگاه‌های آموزشی را ایجاد کنیم و این جشنواره یک دبیرخانه دائمی داشته باشد نه فقط برای انجام امور جشنواره بلکه بتواند ساماندهی کند این نگاه رو این اتفاقی رو که داره می‌افته که شما یک تصویر بسازید اگر او توانست تصویر بسازد همواره به سازندگی فکر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز