خبرگزاری کار ایران

«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» راهی مونترال شد

asdasd

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا از روز پنج شنبه۲ شهریور ماه به مدت دو هفته با نمایش بر پا خواهد شد.

فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» نخستین حضور بین المللی خود را در سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا از روز پنج شنبه۲ شهریور ماه به مدت دو هفته با نمایش ۲۱۲ عنوان فیلم بلند، ۱۶ عنوان فیلم نیمه بلند، ۱۴۴ عنوان فیلم کوتاه و ۶۰ عنوان فیلم کانادایی بر پا خواهد شد و فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فرشته مهدی‌پور توسط موسسه رسانه‌های تصویری در بخش غیر رقابتی (نگاهی به سینمای جهان) به نمایش گذاشته می‌شود.

این فیلم با بازیگری شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل‌پور مضمونی اجتماعی داشته و ماجرای زنی است که برای امری حیاتی یک هفته فرصت دارد از شوهر سابقش رضایت بگیرد.

یکتا ناصر بازیگر این فیلم توانست در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کند.

همچنین در این دوره از جشنواره تعداد ۴۳۲ عنوان فیلم از ۸۰ کشور دنیا (آمریکا، روسیه، فرانسه، یونان، ایتالیا، ژاپن، ایران، اسپانیا، سوئد، آلمان، سوئیس، هلند، انگلیس، بلژیک، مجارستان، نروژ،...) در بخشهای گوناگون حضور خواهند یافت.

شایان ذکر است در سال گذشته فیلم «اینجا بدون من» از سوی موسسه رسانه‌های تصویری در بخش رقابتی جشنواره مونترال کانادا حضور یافت و توانست فاطمه معتمد آریا جایزه بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره را از آن خود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز