خبرگزاری کار ایران

سرتیپی و فرجی در گفتگو با ایلنا اعلام كردند:

حوض نقاشی و رسوایی قاچاق نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۶۸

بعضی خبرها حکایت از ارائه نسخه قاچاق فیلم‌های رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی و حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری دارد اما پخش‌کننده‌های هر دو فیلم چنین خبری را صحیح نمی‌دانند.

ایلنا: بعضی خبرها حکایت از ارائه نسخه قاچاق فیلم‌های رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی و حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری دارد اما پخش‌کننده‌های هر دو فیلم چنین خبری را صحیح نمی‌دانند.

علی سرتیپی در گفت گو با خبرنگار ایلنا، با رد ارائه نسخه قاچاق این فیلم گفت: با بررسی‌هایی که انجام دادیم چنین امری صحت ندارد و نسخه قاچاق فیلم به فروش نمی‌رسد.

وی ادامه داد: بعضی فروشندگان غیرمجاز لوح‌هایی را به نام این فیلم عرضه می‌کنند اما فیلم رسوایی درون این لوح‌های فشرده وجود ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم در قم گفت: هنوز مشکل نمایش فیلم حل نشده است و در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم فیلم را در شهر قم نمایش دهیم.

فیلم رسوایی با حضور اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، الناز شاکردوست و به کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شده است.

غلامرضا فرجی پخش کننده فیلم سینمایی حوض نقاشی نیز درباره این عرضه قاچاق این فیلم گفت: با بررسی‌هایی که انجام دادیم و پیگیری‌های صورت گرفته نسخه قاچاق این فیلم در میادین اصلی شهر تهران به فروش نمی‌رسد و کپی غیرمجاز این فیلم به شبکه قاچاق راه پیدا نکرده است.

فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و با حضور شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدر عرفایی ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز