خبرگزاری کار ایران

سعید زمانیان خبرداد؛

سه گروه تئاتر سیار به بوشهر اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۷

تلاش می‌كنیم گروه‌هایی را به منطقه بفرستیم كه به زبان محلی و آداب مردم آشنایی داشته باشند. چنین رویكردی تاثیر بسیار مثبتی در روحیه آسیب دیدگان دارد و هدف ما هم این است كه تلخی اتفاق برای آسسیب دیدگان حادثه بوشهر كاسته شود.

ایلنا: زمانیان ضمن اعلام هم‌دردی با آسیب دیدگان زلزله استان بوشهر از برنامه‌های كانون تئاتر سیار برای اعزام گروه‌های نمایشی سیار به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر كانون تئاتر سیار در توضیح این خبر اظهار كرد: با توجه به اینكه مدت زمان زیادی از وقوع این حادثه در استان بوشهر نگذشته و تلخی‌های ناشی از حادثه همچنان برای آسیب دیدگان پابرجاست طی هماهنگی با اداره كل هنرهای نمایشی و حمایت معاونت امور هنری مقرر شد برنامه‌های كانون تئاتر سیار را با چند روز تاخیر و زمانی آغاز كنیم كه غم از دست دادن عزیزان كمی از دوش مردم برداشته شده باشد.

وی با اشاره به تجربه كانون تئاتر سیار در زلزله آذربایجان، ادامه داد: این تجربه را سال قبل و در جریان وقوع زلزله دلخراش در آذربایجان هم داشتیم كه با استقبال مردم مواجه شد. در این برنامه‌ هم تمركز اجرای آثار كانون از نظر محتوا برای كودكان آسیب دیده درنظر گرفته شده است.

زمانیان در رابطه با تعداد گروه‌های سیاری كه به منطقه اعزام می‌شوند، گفت: سه گروه تئاتر سیار به منطقه اعزام خواهند شد كه فعلا در حال برنامه‌ریزی هستیم و تلاش می‌كنیم طی چند روز آینده جدول اسامی و اجرای گروه‌ها را اعلام كنیم.

این مدیر در پایان تصریح كرد: در اجرای این برنامه ضمن بهره‌گیری از تجارب اجرا در آذربایجان تلاش می‌كنیم از ظرفیت‌های استان استفاده كنیم و گروه‌هایی را به منطقه بفرستیم كه مثل آذربایجان به زبان محلی و آداب مردم آشنایی داشته باشند چون تجربه قبلی نشان داد چنین رویكردی تاثیر بسیار مثبتی در روحیه آسیب دیدگان دارد و هدف ما هم این است كه تلخی اتفاق برای آسسیب دیدگان حادثه بوشهر كاسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز