خبرگزاری کار ایران

پروزیر پرستویی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد

جمع آوری کمک برای زلزله زدگان توسط ستاد سینماگران همچنان ادامه دارد

asdasd

میر كریمی،تبریزی به همراه پرستویی به مناطق زلزله زده سفر می كنند

ایلنا: ستاد سینماگران برای کمک به زلزله زدگان متشکل از پرویز پرستویی، رضا میرکریمی و کمال تبریزی که با همکاری اهالی سینما اقدام به جمع آوری کمک می‌کرد و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پرویز پرستویی عضو این ستاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: بعد از جمع آوری کمک‌های نقدی به میزان ۱۶۱ میلیون تومان و همچنین مقدار زیادی کمک‌های غیر نقدی در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد در سینما آزادی، شماره حساب بانکی برای ادامه دریافت کمک‌های نقدی اعلام شد.

وی درباره نحوه رساندن این کمک‌ها به زلزله زدگان افزود: قرار است در طی روزهای آینده و به احتمال فراوان تا پایان هفته اعضا ستاد با سفر به مناطق زلزله زده، از وضعیت و شرایط منطقه بازدیدکنند و با بررسی نیازهای مناطق زلزله زده نحوه اختصاص و هزینه کردن کمک‌ها را تعیین کنند.

وی ادامه داد: همچنین قصد داریم تا با سفر به شهرهای مسافرخیز به جمع آوری کمک‌های مختلف مردمی اقدام کنیم.

پرستویی با تقدیر از فعالیت همه اقشار جامعه بخصوص هنرمندان سینما درجمع آوری کمک‌های مردمی تاکیدکرد که فعالیت خودجوش سایر هنرمندان سینما برای جمع آوری کمک در شهرهای مختلف ارتباطی به فعالیت‌های ستاد سینماگران ندارد.

وی ادامه داد: نحوه ادامه فعالیت‌های ستاد سینماگران یعنی زمان سفر به مناطق زلزله زده و همچنین سفر به سایر شهرهای کشور در جلسه‌ای که عصر امروز با حضور رضا می‌رکریمی و کمال تبریزی برگزار می‌شود تعیین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز