خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئا‌تر خیابانی خلیج فارس برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۲۳۷۳

نخستین جشنواره تئا‌تر خیابانی خلیج فارس به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: برای نخستین بار جشنواره تئا‌تر خیابانی خلیج فارس در قالب جشنواره بین‌المللی فرهنگی _ هنری خلیج فارس به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس، از زمان اعلام فراخوان تاکنون حدود ۵۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره تئا‌تر خیابانی خلیج فارس ارسال شده است؛ که «حضور بیگانگان در خلیج فارس»، «دفاع مردم غیور خلیج فارس»، «بزرگان خلیج فارس»، «خلیج فارس و جغرافیای طبیعی»، «خلیج فارس و جغرافیای سیاسی» و «خلیج فارس و جغرافیای تاریخی» عناوین برخی موضوع‌های آثار جشنواره تئا‌تر خیابانی خلیج فارس را تشکیل می‌دهند.

در این جشنواره قرار است در بخش مسابقه، ۱۲ گروه نمایشی در ۱۰ نقطه تهران و در بخش جنبی ۶ گروه نمایشی در شهرستان‌های استان تهران اجرای تئا‌تر خیابانی داشته باشند.

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره تئا‌تر خیابانی خلیج فارس ۲۱ اردیبهشت همزمان با برپایی جشن‌های اردیبهشت تئا‌تر استان تهران در کاخ گلستان تهران برگزار می‌شود؛ و مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۷ اردیبهشت برپا خواهد شد.

سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج فارس اول تا دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور و مراسم پایانی در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز