خبرگزاری کار ایران

«عروسك‌های سكوت» اول تیر به سایه می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۴

كارگردان نمایش «عروسك‌های سكوت» اعلام كرد؛ این اثر روز اول تیرماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

ایلنا: سمانه زندی‌نژاد كارگردان نمایش «عروسك‌های سكوت» نوشته فرزانه سهیلی؛ از تعیین روز اول تیرماه به عنوان زمان آغاز و سالن سایه مجموعه تئاترشهر به عنوان محل اجرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، كارگردان نمایش «عروسك‌های سكوت» ضمن اعلام این خبر، با اشاره به اینكه سالن قشقایی برای اجرای این نمایش بسیار بهتر بود، درباره اجرای اثر خود، گفت: نمایش نسبت به دو اجرای جشنواره تغییراتی داشته و ما سعی كردیم مواردی را كه به دلیل زمان كم در ایام برگزاری جشنواره امكان برطرف كردن آن‌ها وجود نداشت را برای اجری عمومی درنظر بگیریم.

در خلاصه داستان نمایش «عروسك‌های سكوت» آمده است: پیرمردی با دختران خود دچار اختلاف و مشکلات زیادی شده است، چرا که فرزندان واقعه مرگ مادر بر اثر آتش گرفتن را فراموش نمی‌کنند.

داریوش موفق، افسانه ماهیان و فرزانه سهیلی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین شیما میرحمیدی (طراح صحنه و لباس)، رضا بهجب (نور)، مارتین شمعون‌پور (آهنگساز)، مهدی آشنا (عكاس)،‌ سارا اسكندری (گریم)، آریا افشار (دستیار كارگردان)، هانیه حمزه به عنوان (منشی صحنه)، امیر اسمی (طراح بروشور و پوستر) زندی‌نژاد را در اجرای این نمایش یاری می‌كنند.

سمانه زندی‌نژاد پیش از این با اجرای نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» در بخش نگاه ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر شرکت کرده بود که موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی، طراحی صحنه، متن و همچنین تقدیر بازیگری مرد و نامزد بازیگری مرد در بخش مسابقه ایران شد.

نمایش «عروسك‌های سكوت» روز 5بهمن سال 91 در جریان برگزاری سی‌ویكمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دو اجرا روی صحنه رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز