خبرگزاری کار ایران

کارگاه و نشست موسیقی مدرن با حضور موسیقیدانان ایرانی، اتریشی و آلمانی

کد خبر : ۶۳۱۰۱

کارگاه و نشست «موسیقی مدرن بعد از سال‌های ۱۹۵۰» با حضور جمعی از موسیقیدانان کشورهای آلمان، اتریش و ایران از ۳۱ فروردین به مدت چهار روز در خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: کارگاه و نشست «موسیقی مدرن بعد از سال‌های ۱۹۵۰» با حضور جمعی از موسیقی دانان کشورهای آلمان، اتریش و ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این مجموعه کارگاه‌ها که با حضور «پ‌تر آبلینگر»، «رنالد دپه»، «کلاوس لانگ»، «گئورک نوساومبر»، «نادرمشایخی»، «مهدی بهبودی» و «شاهین نوروزی» برگزار می‌شود، روش‌های مدرن در تولید موسیقی و صدا، بررسی تجارب شش دهه اخیر موسیقی اروپا و جهان در حوزه مدرن، بازخوانی تجارب مزبور در فضای شنیداری معاصر ایران و... با هدف آشنایی علاقه مندان با مباحث نظری و عملی موسیقی مدرن، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خانه هنرمندان ایران در نظر دارد از این پس و در در ادامه این سلسله کارگاه‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های موسیقی مدرن را به طور ماهانه با حضور نادر مشایخی موسیقی‌دان معاصر ایران به همراه دیگر موسیقیدانان ایرانی و خارجی برگزار کند.

علاقمندان برای حضور در این کارگاه‌ها که ورود در آن برای عموم آزاد اعلام شده است، می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای شنبه تا سه شنبه مورخ ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت به خانهٔ هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز