خبرگزاری کار ایران

سید‌ضیاء هاشمی تاكید كرد:

برخی مدیران؛ مخالف اكران فیلم برف روی كاج‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۲

هرچند رئیس سازمان سینمایی موافقت خود را با اكران فیلم برف روی كاج‌ها اعلام كرده است اما به نظر می‌رسد كه بعضی مدیران میانی سازمان سینمایی مخالف اكران این فیلم هستند.

ایلنا: درحالی‌كه براساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم برف روی كاج‌ها كه پروانه نمایش نیز دارد، می‌تواند اكران شود اما به نظر می‌رسد بعضی افراد قصد دارند تا از نمایش این فیلم جلوگیری كنند.

سیدضیا هاشمی(رئیس شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت اكران فیلم برف روی كاج‌ها گفت: قبل از آغاز سال 92 با جواد شمقدری صحبت شد و موافقت ایشان برای اكران فیلم سینمایی برف روی كا‌ج‌ها در اكران دوم نوروز و همچنین اكران فیلم پل چوبی بعداز انتخابات اخذ شد.

وی ادامه داد: البته هر دو فیلم پروانه نمایش نیز كسب كرده بودند لذا در جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد اكران هر دو فیلم مطرح شد و به تصویب رسد.

هاشمی با اشاره به اینكه شورای صنفی نمایش پای مصوبات خود برای اكران این دو فیلم ایستاده است، افزود: هرچند جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی موافقت خود را با اكران فیلم برف روی كاج‌ها اعلام كرده اما به نظر می‌رسد كه بعضی مدیران میانی سازمان سینمایی مخالف اكران این فیلم هستند.

هاشمی؛ خبری كه براساس آن اعلام شده بود اگر فیلم برف روی كاج‌ها اكران نشود، هیچ حواله‌ای برای سینماهای دیگر صادر نمی‌شود را صحیح ندانست اما تاكید كرد كه ما همچنان از اكران برف روی كاج‌ها حمایت می‌كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز