خبرگزاری کار ایران

«کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود» روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۶۳۴۱۲

نمایش «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود» از تاریخ یاد شده ساعت 19 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 8 هزار تومان در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

ایلنا: نمایش «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود» نوشته و کار میلاد اکبرنژاد از پنجشنبه (29 فروردین ماه) در کارگاه نمایش اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این اثر نمایشی که پیش از این در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود، پنجشنبه 29 فروردین ماه ساعت 19 در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

علی محمد حسام‌فر، آرش جمال‌الدینی، مژگان خالقی، اسماعیل مرزبان، محمد مطهری پور و نیلو بستانی بازیگران این نمایش هستند ضمن اینکه لیلا طاهر پسند(طراح لباس)، محمد مصطفی کشتگر(دستیار کارگردان)، صمد فرهنگ (طراح نور)، پویان رنجبر(طراح صدا)، سارا مهرابی (مدیر صحنه)، علی احمدی (دستیار صحنه)، بیتا انتظاری (منشی صحنه) و مهدی آشنا (عکاس) عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نمایش « کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود » از تاریخ یاد شده ساعت 19 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 8 هزار تومان در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز