خبرگزاری کار ایران

به دلیل استقبال مخاطبان در ارسباران؛

روخوانی «چشم‌هایی كه مال توست» به نفع زلزله‌زدگان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۳۴

ادبی: مسئولان شیرخوارگاه آمنه از نمایش «چشم‌هایی كه مال توست» برای اجرا دعوت كردند؛ طی گفتگوهایی كه صورت گرفت به احتمال زیاد اجرای دیگری در این موسسه خواهیم داشت.

ایلنا: به دلیل استقبال بالای تماشاچیان از جلسه خوانش نمایش‌نامه «چشم‌هایی كه مال توست» به نفع مردم زلزله‌زده كشور اجرای این اثر برای شنبه هفته آینده نیز تمدید شد. كارگردان نمایش همچنین از ادامه این برنامه خیر در شیرخوارگاه آمنه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نسیم ادبی كارگردان نمایش «چشم‌هایی كه مال توست» ضمن اعلام این خبر، گفت: استقبال مردم از خوانش نمایش‌نامه به مردم آسیب دیده به اندازه‌ای بالا بود كه تصمیم گرفیتم اجرای خیریه خود را برای شنبه هفته آینده نیز تمدید كنیم كه با موافقت مسئولان فرهنگسرای ارسباران مواجه شد.

وی ادامه داد: در اجرای شب گذشته بلیت تمام صندلی‌ها فروخته شد و اصلا جایی برای نشستن تماشاچیان وجود نداشت، اما بسیاری از مردم حاضر بودند حتی شده روی زمین بنشینند تا در این كار خیر حضور داشته باشند. من اعتقاد دارم بخشی از این استقبال به دلیل نیت خیر مردم و برگزاركنندگان مراسم بود.

ادبی در ادامه به حضور مسئولان شیرخوارگاه آمنه در جلسه نمایش‌نامه خوانی اشاره كرد و اظهار داشت: مسئولان این خیریه بسیار از اجرای كار خوششان آمد و از نمایش «چشم‌هایی كه مال توست» برای اجرا دعوت كردند. طی گفتگوهایی كه صورت گرفت به احتمال زیاد اجرای دیگری در این موسسه خواهیم داشت.

وی تصریح كرد: این طور كه مسئولان شیرخوارگاه آمنه گفتند موسسه آن‌ها سالن مجهز و خوبی برای اجرای نمایش و نمایش‌نامه‌خوانی دارد كه محل را بدون دریافت هیچ مبلغی در اختیار ما می‌گذارند و ما نیز از این پیشنهاد استقبال كردیم.

نمایش چشم‌هایی كه مال توست سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد. این اثر به كارگردانی نسیم ادبی و بازی بهاره رهنما شب گذشته به نفع زلزله زدگان بوشهر در فرهنگسرای ارسباران برای علاقه‌مندان روخوانی شد.

در این جلسه هنرمندانی همچون، رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، ژیلا سهرابی، آیدا قهرمانی، بهناز جعفری، شبنم مقدمی، پریوش نظریه، الهام پاوه‌نژاد، حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز