خبرگزاری کار ایران

ملکه در پردیس سینمایی رازی نقد می‌شود

کد خبر : ۶۷۲۵۲

فیلم ملکه ساخته محمدرضا باشه آهنگر، یک هفته مانده به اکران عمومی با حضور عوامل فیلم درپردیس سینمایی رازی نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: در چهل و یکمین نشست باشگاه فیلم رازی که چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود؛ فیلم سینمایی ملکه پس از نمایش، با حضور محمدرضا باشه آهنگر (کارگردان)، حمیدرضا آذرنگ (بازیگر)، علیرضا زرین دست (فیلمبردار)، حمیدرضا باشه آهنگر (تدوینگر) و جواد طوسی (منتقد) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ داستان این فیلم روایت یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ تحمیلی است.
فیلم سینمایی ملکه محصول سال ۱۳۹۰ است که درسی و امین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین موسیقی) حسین علیزاده (و بهترین طراحی صحنه و لباس (عباس بلوندی) و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای (حسین ایزدی) را دریافت کرده است.
علاقمندان به هنرهفتم برای تماشای رایگان فیلم یا عضویت در این باشگاه می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس حاصل نموده یا ازسایت razi. farhangsara. ir بازدیدکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز