خبرگزاری کار ایران

صدرعاملی:

برگزاری جشنواره باعث رونق در تولید فیلم‌های کودک می‌شود

در دوره گذشته، که جشنواره دوباره به محل اصلیش شهر اصفهان برگشت، تعداد قابل توجهی فیلم کودک از فیلمسازان با تجربه و جوان در کنار هم رقابت کردند و جشنواره خوبی را شاهد بودیم.

ایلنا: کارگردان «دختری با کفش‌های کتانی» گفت: برگزاری جشنواره از این منظر بیشتر قابل بررسی و اهمیت است که باعث می‌شود مسئولین و سینماگران به فکر تولیدات کودک باشند و با این رویه هر سال فیلم‌هایی در ژانر کودک خواهیم داشت.

صدرعاملی در گفتگو با ستاد خبری بیست‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در باره برگزاری جشنواره کودک و اهمیت آن عنوان کرد: در دوره گذشته، که جشنواره دوباره به محل اصلیش شهر اصفهان برگشت، تعداد قابل توجهی فیلم کودک از فیلمسازان با تجربه و جوان در کنار هم رقابت کردند و جشنواره خوبی را شاهد بودیم.
وی در همین رابطه ادامه داد: در کنار حضور فیلمسازان و هنرمندان، برنامه‌های جنبی جشنواره نیز که قبل از آن برگزار شد، مثل فرستادن سفیران صلح و دوستی کودک به سفارت خانه‌های کشور‌ها، باعث بهتر دیده شدن جشنواره در بعد بین المللی شد.

کارگردان «من ترانه پانزده سال دارم» با تاکید بر اطاع رسانی به موقع برای فراخوان جشنواره و آگاه شدن به موقع فیلم سازان برای تولید فیلم تصریح کرد: پیگیری این رویه باعث می‌شود فیلم‌های باکیفیت‌تری تولید بشوند. با این مقدمه، امیدوارم برگزاری جشنواره امسال به رونق و با شکوهی دوره گذشته‌اش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز