خبرگزاری کار ایران

مقررات جشنواره بام ایران اعلام شد

کد خبر : ۶۷۵۳۲

چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

ایلنا: مقررات و جوایز بخش فیلمنامه جشنواره بام ایران اعلام شد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در معرفی بخش فیلمنامه چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان آمده است:

به منظور کشف استعدادهای جوان در زمینه فیلمنامه‌نویسی و با توجه به اهمیت این حوزه به عنوان زیرساخت تولید فیلم در چهار شاخه داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی در موضوعات زیر برگزار می‌شود.

- موضوع آزاد

- موضوع ویژه: (اقتباس ادبی از متون کهن یا معاصر ایرانی با ذکر مأخذ)

جوایز بخش فیلمنامه:

۱ –تندیس جشنواره و مبلغ شش میلیون ریال به بهترین فیلمنامه به عنوان نفر اول

۲ – دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال به بهترین فیلمنامه به عنوان نفر دوم

۳ – لوح تقدیر و مبلغ چهار می‌لون ریال به بهترین فیلمنامه به عنوان نفر سوم

جایزه بخش ویژه:

تندیس جشنواره و مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی به همراه حمایت از تولید طبق ضوابط اعلام شده، از سوی ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران.

چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۲ به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد با حضور استانهای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و انجمن سینمای جوانان ایران در شهرکرد برگزار می‌شود و ثبت نام در جشنواره تنها به شکل اینترنتی و نشانی www. iycs. ir امکان پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز