خبرگزاری کار ایران

16تندیس و یكصدوچهل و پنج میلیون ریال جایزه در بام ایران

کد خبر : ۷۰۹۲۷

شش برگزیده در بخش فیلم مستقیماً به سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه می‌یابند.

ایلنا: بخشهای مسابقه و جوایز چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان كه با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری توسط این انجمن و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان مذکور برگزار می گردد، اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بخشهای مسابقه و جوایز چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان كه با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری توسط این انجمن و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان مذکور برگزار می گردد، اعلام شد.

این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم كوتاه، فیلمنامه و عكس برگزار خواهد شد كه در بخش فیلم علاوه بردیپلم افتخار و تندیس جشنواره مبلغ یكصدوپانزده میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین در بخش فیلمنامه علاوه بر تندیس و دیپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون كهن و معاصر در مجموع نوزده میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش مسابقه عكس نیز مبلغ یازده میلیون ریال جایزه اهدا می گردد.

برترین آثار در بخش فیلم علاوه بر برخورداری از جوایز نقدی حمایت از اثر بعدی را نیز كسب می نمایند.

روابط عمومی انجمن اعلام کرد 15 آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، كرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزی و چهارمحال و بختیاری تا 23 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

برترین آثار دربخش مسابقه داستانی، انیمیشن، تجربی و مستند و همچنین بهترین فیلم كه موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شود و بهترین فیلم تولید شده در دفاتر انجمن این استانها كه تندیس كسب نماید به طور مستقیم وارد بخش مسابقه "سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران "كه از 22 تا 28 مهر در تهران برگزار می شود، خواهد شد. چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از 10 تا 13 تیرماه در شهرکرد برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز