خبرگزاری کار ایران

مستند بلند «کلام خدا» نمایش داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۷

فیلم مستند 70 دقیقه‌ای «کلام خدا» که از تولیدات سال 92 مرکز گسترش است، به بررسی جنبه‌های معنوی و زیبایی شناسی قرآن کریم می‌پردازد.

ایلنا: عصر فردا (یکشنبه 22 اردیبهشت) نمایش افتتاحیه مستند بلند «کلام خدا» به کارگردانی «پناه برخدا رضایی» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شده و سپس با حضور کارشناسان و منتقدان سینما مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند 70 دقیقه‌ای «کلام خدا» که از تولیدات سال 92 این «مرکز» است، به بررسی جنبه‌های معنوی و زیبایی شناسی قرآن کریم می‌پردازد.

پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور پناه برخدا رضایی (کارگردان) و برخی عوامل فیلم، نمایندگان رسانه‌های گروهی و علاقمندان سینما برگزار خواهد شد.

شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (22 اردیبهشت ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

عوامل تولید فیلم مستند بلند «کلام خدا» که عصر فردا و برای اولین بار در سالن «سینماحقیقت» به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح هستند: پژوهش و کارگردانی: پناه برخدا رضایی؛ تصویربردار: مهدی رضایی؛ صدابردار: احسان ملکی؛ صداگذار: قاسم خدابنده لو؛ تدوینگران: قاسم خدابنده لو و سمیرا شجاعی؛ دستیار کارگردان: رضا رفیعی؛ مدیر تولید: رضا محمدی؛ مدیر تدارکات: حمید احدی؛ عکاس: فرهاد کریمی؛ مجری طرح: تصویر قاب فیروزه ای؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پناه برخدا رضایی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز