خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید شورای صنفی نمایش معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۸

از نظر ما جلال قزل ایاق نماینده كانون پخش كنندگان است و دخالت ارشاد در این بخش را قبول نداریم

ایلنا: اعضای جدید شورای صنفی نمایش درحالی معرفی شده‌اند كه بین رئیس این شورا و مهدی عظیمی بر سر حضور یك نفر اختلاف وجود دارد.

سیدضیاهاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ترکیب جدید شورای صنفی نمایش گفت: محمدرضا صابری و فرشید موتمنی آذر از انجمن سینماداران، سیدضیا هاشمی و حبیب کاوش از اتحادیه تهیه‌کنندگان، مسعود اطیابی به عنوان نماینده کارگردانان، محمدقاصد اشرفی به عنوان مدیران سینما معرفی شدند.

هاشمی درباره انتخاب این افراد گفت: تمام این افراد براساس توافقی که بین وزارت ارشاد و شورای صنفی نمایش صورت گرفته، انتخاب شده‌اند و صنوفی که قانونی بودند نماینده آنها انتخاب شده و بعضی صنوف که وضعیت آنها مشخص نیست، مانند صنف کارگردانان یک نفر به عنوان نماینده انتخاب شده است.

وی درباره انتخاب علی سرتیپی به جای جلال قزل ایاق به عنوان نماینده كانون پخش كنندگان گفت: از نظر ما کانون پخش‌کنندگان یک کانون قانونی است و خود ما اساسنامه آن را بررسی کردیم و در اتحادیه پذیرفته شد و لذا نماینده این کانون جلال قزل ایاق باید در جلسات حضور به هم رساند.

هاشمی افزود: ما با وزارت ارشاد و مهدی عظیمی بر سر تمامی اعضا توافق داریم اما دخالت ارشاد را درباره تعیین نماینده کانون پخش کنندگان نمی پذیریم و همچنان جلال قزل ایاق را به عنوان نماینده کانون پخش کنندگان قبول داریم.

وی درباره حذف عبدالله علیخانی و جایگزینی قاصد اشرفی گفت: به دلیل اینکه علیخانی بازرس انجمن سینماداران بود خود مدیران سینمایی اشرفی را انتخاب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز