خبرگزاری کار ایران

انسان‌های آزاد ویژه اهالی رسانه به نمایش درمی‌آید

کد خبر : ۷۴۵۲۰

"انسان‌های آزاد" ساعت 19 روز چهارشنبه اول خرداد ماه سالجاری برای منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و اهالی رسانه‌های گروهی در سالن نمایش بنیاد سینمایی فارابی به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: فیلم سینمایی" انسان‌های آزاد" ((FREE MEN ساخته اسماعیل فروخی محصول سال 2011 فرانسه هم زمان با اولین روز اکران عمومی، در برنامه‌ای خصوصی برای منتقدان سینمای ایران و اهالی رسانه روی پرده می‌رود.

به گزارش ایلنا، "انسان‌های آزاد" ساعت 19 روز چهارشنبه اول خرداد ماه سالجاری برای منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و اهالی رسانه‌های گروهی در سالن نمایش بنیاد سینمایی فارابی واقع در خیابان سی تیر، موزه آبگینه روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی انسانهای آزاد که در بخش "سینمای سعادت" سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با نام "آزادگان" روی پرده رفته و موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از این جشنواره شد، از روز چهارشنبه اول خرداد ماه جاری در سه سینمای فرهنگ، پردیس سینمایی ملت و برج میلاد روی پرده می‌رود.

داستان فیلم مربوط به سال 1942 و زمانی است که پاریس به اشغال نیروهای آلمانی درآمده. یونس فروشنده سیاهپوست الجزایری، قرار می‌شود درمورد یک مسجد در پاریس که مظنون به کمک به مبارزان مقاومت است جاسوسی کند. یونس که شاهد اقدامات وحشتناک نازی‌هاست به همکاری خود با آنها خاتمه می‌دهد و...

عوامل سازنده فیلم سینمایی انسانهای آزاد عبارتند از: کارگردان: اسماعیل فروخی، تهیه کننده: فابین ووتیه، فیلمنامه نویس: آلن میشل بلان، اسماعیل فروخی، مدیر فیلمبرداری: ژروم آلمراس، تدوین: آنت دوترتر، موسیقی: آرماند آمار، طراح صحنه و لباس: تیری فرانسوا، استفان تیه بو، بازیگران: طاهر رحیم، مایکل لونزدیل، محمود شالابی، لوبنا آزابال.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز