خبرگزاری کار ایران

«برف روی كاج ها» به ارسباران می آید

کد خبر : ۷۵۲۸۷

فیلم سینمایی برف روی کاجها با حضور عوامل فیلم 5 خرداد در ارسباران نقد و بررسی می شود.

 ایلنا:در دویست و نود و چهارمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «برف روی كاج ها» به كارگردانی«پیمان معادی» یكشنبه 5 خرداد ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اكران و نقد می شود.

به گزارش ایلنا، داستان فیلم «برف روی کاج ها» قصه رویا معلم نوازنده پیانو است که با شنیدن یک خبر ناگوار هارمونی زندگی آرام اش به هم می خورد و در ادامه فیلم بیننده با رویا در غمها و دلتنگیهایش و در تلاشهایش برای هضم موضوع خیانت همسر همراه می شود و...

فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» نخستین اثر سینمایی پیمان معادی در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن و فیلم برگزیده از نگاه مردم شد.

مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و با حضور شیرین یزدانبخش از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور جمال ساداتیان(تهیه كننده)،پیمان معادی(كارگردان)، مهناز افشار(بازیگر)، سحر عصرآزاد (منتقد)، محدثه قبادی(كارشناس مجری) برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت حضور در نشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند ­به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز