خبرگزاری کار ایران

سخنگو و رئیس هیات مدیره خانه سینما در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

اعضای خانه سینما کمیته بازگشایی را به رسمیت نمی شناسند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۳

اعضای هیات مدیره خانه سینما و صنوف آن هیات بازگشایی خانه سینما را قبول نداشته و به رسمیت نمی شناسند وبه همین دلیل هیچ کدام از این اعضا در فعالیت های این هیات شرکت نمی کنند.

 ایلنا: مهدی عظیمی هفته گذشته از آغاز به کار هیات بازگشایی خانه سینما خبر داده بود و پیرو آن جواد شمقدری اعلام کرد که قرار است اعضای خانه سینما نیز در این هیات حضور داشته باشند اما به نظر می رسد اعضای خانه سینما تمایلی به  حضور در این هیات ندارند.

فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره هیات بازگشایی خانه سینما گفت: به هیچ عنوان در اساسنامه ای که با حضور نمایندگان خانه سینما و وزارت ارشاد نگارش شده و به تصویب رسیده است هیاتی تحت عنوان هیات بازگشایی خانه سینما مطرح نبوده و لحاظ نشده است.

وی ادامه داد: اعضای هیات مدیره خانه سینما و صنوف آن هیات بازگشایی خانه سینما را قبول نداشته و به رسمیت نمی شناسند وبه همین دلیل هیچ کدام از این اعضا در فعالیت های این هیات شرکت نمی کنند.

توحیدی ادامه داد: از نظر ما و اساسنامه ای که مصوب شده است هیات مدیره فعلی قانونی است و این هیات مدیره باید مجمع عمومی را برگزار کند تا روند تصویب اساسنامه طی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز