خبرگزاری کار ایران

مستند «غذای بیرون» آماده نمایش شد

مستند «غذای بیرون» آماده نمایش شد فیلم مستند «غذای بیرون» به کارگردانی لقمان خالدی و تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم در موسسه تصویر شهر آماده نمایش شد.

ایلنا: در فیلم مستند «غذای بیرون» گفته می‌شود که اگر در پی راه ساده‌ای هستید تا از نحوه ارتباط مردم با زندگی اشان سر در بیاورید به شیوه غذا خوردن آن‌ها نگاه کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، لقمان خالدی در این مستند ۵۹ دقیقه‌ای سعی دارد از زاویه غذا خوردن وارد زندگی خانوادگی چند جوان شده و دلایل علاقه آن‌ها را به فست فود بررسی کند.

وی پیش از این نیز تجربه موفق ساخت مستندهای «مشترک موردنظر» و «ما همه به چای عادت داریم» از مجموعه پرسه در شهر به تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم را دارد که در چهارمین جشنواره فیلم شهر به نمایش درآمد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و چندی قبل این مجموعه مستند از شبکه ۴ سیما به روی آنتن رفت.

عواملی که در ساخت غذای بیرون همکاری داشته‌اند عبارتند از: نویسنده و کارگردان: لقمان خالدی/ تصویر بردار: صادق سوری/ محقق: هدی ارشد ریاحی و لقمان خالدی/ صداگذار: مهری عباسی/ صدابردار: جعفر علیان/ تدوین: لقمان خالدی/ مدیر تولید: حمید مهدوی فر/ مجری طرح: صدیقه رواسی‌زاده کاشانی/ تهیه کننده: جعفر صانعی مقدم/ محصول: موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز