خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در جشنواره «های فست»؛

نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح به ارمنستان می رود

asdasd

جشنواره «های فست» به صورت غیر رقابتی برگزار می شود و نمایش دولیتر در دولیتر صلح مانند سایر نمایش های حاضر در این جشنواره غیر رقابتی یک نوبت در شهر ایروان ارمنستان به روی صحنه خواهد رفت.

ایلنا: نمایش دولیتر در دو لیتر صلح به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به عنوان نخستین تجربه بین المللی خود برای شرکت در جشنواره «های فست» به کشور ارمنستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و بازی بهرام شاه محمدلو، رامین سیار دشتی، فرزین صابونی، سهیلا صالحی و الهام کردا شنبه 6 اکتبر 2012 (15 مهرماه) در قالب این جشنواره روی صحنه می رود.

لازم به یادآوری است این جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار می شود و نمایش دولیتر در دولیتر صلح مانند سایر نمایش های حاضر در این جشنواره غیر رقابتی، در یک نوبت در ایروان ارمنستان به روی صحنه خواهد رفت.
همچنین راضیه برومند به دلیل مشغله کاری قادر به همراهی گروه در این جشنواره نیست به همین علت ساناز بیان ایفای نقش وی را بر عهده خواهد داشت.
این نمایش پیش از این ابتدای سال جاری در تالار چهارسو به صحنه رفته بود که با استقبال کم نظیر تماشاگران روبرو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز