خبرگزاری کار ایران

الیکا عبدالرزاقی:

گروه‌های نمایشی فرصت بازی را از بیشتر بازیگران گرفته‌اند

asdasd

پیشنهاد برای بازی در تئا‌تر بسیار کم است زیرا گروه‌های تئاتری اغلب با اعضاء خود به فعالیت می‌پردازند.

ایلنا: الیکا عبدالرزاقی که پس از ۵ سال دوری از تئا‌تر با بازی در نمایش «۳۳درصد نیل سایمون» در خصوص حضور مجدد خود گفت: پیشنهاد برای بازی در تئا‌تر بسیار کم است زیرا گروه‌های تئاتری اغلب با اعضاء خود به فعالیت می‌پردازند و از آنجا که من عضو گروه نمایشی خاصی نیستم پیشنهاد بازی نیز ندارم.
عبد الرزاقی که آخرین بار در نمایش «ملاقات با بانوی سالخورده» اثر زنده یاد استاد حمید سمندریان بازی داشت، در گفت‌و‌گو با روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» با افسانه ماهیان همکاری داشتم به همین دلیل با وجود اینکه تنها دو هفته به اجرای نمایش «۳۳درصد نیل سایمون» باقی بود با تغییر بازیگر این نمایش به این گروه پیوستم.
این هنرمند ادامه داد: فعالیت هنری خود را در سال ۷۷ با بازی در تئا‌تر شروع کردم و در این سال‌ها نیز همواره از حضور در نمایش‌های مختلف استقبال کرده‌ام اما متاسفانه بنا به دلیلی که پیش‌تر به آن اشاره کردم پیشنهاد زیادی برای بازی در تئا‌تر نداشتم.
این بازیگر، در خصوص نقش «الهام» و ابعاد این شخصیت در نمایش «سی و سه درصد نیل سایمون» گفت: محمد یعقوبی در نقش نویسنده به خوبی توانسته به شخصیت‌های مختلف این اثر بپردازد بنابراین بازی در نقش‌های مختلف این نمایش تفاوت چندانی برای من نداشت و بدون توجه به کوتاهی و بلندی نقش با علاقه نقش «الهام» را پذیرفتم.
وی در پایان با اشاره به ادامه فعالیت خود در زمینه تئا‌تر با وجود پیشنهادات مختلفی که برای بازی در کارهای تصویری دارد، اظهار داشت: به تئاترعلاقه زیادی دارم اما همزمانی کار تئا‌تر با کارهای تصویری برایم دشوار است. اما هر زمان که شرایط تئا‌تر امنیت خاطری را برای من فراهم کند ترجیح می‌دهم که در این حوزه فعالیت كنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز