خبرگزاری کار ایران

خانه نمایش از آثار موضوعی حمایت می‌كند

asdasd

آثاری که با اولویت موضوع‌هایی چون دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مضامین دینی و مذهبی و نمایش‌های معنوی تولید شده‌اند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ایلنا: مدیر خانه نمایش۲، گفت: خانه نمایش۲، در راستای حمایت و پشتیبانی از آثاری که با اولویت موضوع‌هایی چون دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مضامین دینی و مذهبی و نمایش‌های معنوی تولید شده‌اند، شهریورماه فراخوانی منتشر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی، وحید آقاپور گفت: در صورتی که قرار باشد خانه نمایش۲ به شکل موضوعی به عرضه آثار نمایشی بپردازد، فراخوانی منتشر می‌شود تا برابری فرصت برای همه گروه‌های نمایشی فراهم شود و گروه‌های متقاضی متون خود را در این راستا به خانه نمایش ۲ ارائه کنند.

آقاپور تاکید کرد: همچنین قرار است شورای هنری متشکل از هنرمندان در خانه نمایش۲ تشکیل شود تا آثار نمایشی با همکاری و همفکری هنرمندان انتخاب شوند.

وی در ادامه تشریح کرد: اعضای شورای هنری خانه نمایش۲، تاکنون مشخص و تعیین نشده‌اند اما اسامی این افراد متعاقبا اعلام خواهد شد.

آقاپور همچنین در مورد نمایشی که با پایان تعطیلات عید سعید فطر در این محل به صحنه می‌رود، بیان کرد: نمایش «شاعر» نوشته داریو نیکودمی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از امروز سه شنبه، ۳۱ مردادماه، در خانه نمایش ۲ به صحنه خواهد رفت.

مدیر خانه نمایش۲ تصریح کرد: نمایش «شاعر» که جزء یکی از تعهدات پیشین خانه نمایش۲ بود، از ۳۱ مردادماه، ساعت ۱۹، به صحنه می‌رود و اجرای آن تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز