خبرگزاری کار ایران

مجید مظفری؛ نخستین شهربان‌یار تهران

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۸

مجید مظفری(بازیگر سینما و تلویزیون) به عنوان نخستین شهربان‌یار معرفی و لوح تقدیری نیز توسط معاون شهردار به وی ارائه شد.

ایلنا: با اعطای نشان نمادین به نخستین شهربان یار شهر تهران (مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون) از امروز(13 تیرماه) فعالیت رسمی شهربان‌یار‌ها در شهر تهران آغاز می‌شود. این افراد با ارائه گزارش تخلفات ساخت و ساز در شهر تهران به شرکت‌های شهربان و حریم‌بان حافظ شهر خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین مانور نیروهای شرکت‌های شهربان و حریم‌بان درسال جاری در بوستان ولایت برگزار شد.
خانلری(مدیرعامل شرکت‌های شهربان و حریم‌بان) با اشاره به آغاز طرح شهربان یار در محلات ۲۲ گانه تهران درباره این طرح گفت: ‌در این طرح شهروندان به کمک ما می‌آیند و با گزارش تخلفات در حوزه‌های وظایف دو شرکت شهربان و حریم‌بان ما را در اداره شهر همراهی می‌کنند.
وی با بیان اینکه برخورد فیزیکی با متخلفان باید حذف شود، تصریح کرد: با فرهنگ سازی می‌توان از مردم بخواهیم تا در اداره شهرشان به ما کمک کنند بدون شک همکاری آن‌ها به نفع خود و شهرشان است تا در آینده زندگی مناسب‌تری را در شهرشان داشته باشند.
مدیرعامل شرکت‌های شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار عملیات توسط این دو شرکت انجام شده است، تاکید کرد: در یازده حوزه اجرایی از جمله سد معبر، ساخت و ساز‌های غیرمجاز، تخریب، اجرای آرای ماده صد و غیره عملیات‌های متعددی انجام داده‌ایم.
جاوید(معاون شهردار تهران) با بیان اینکه شهربانان و حریم بانان امانتدار شهر هستند، گفت: اکثر قریب به اتفاق همکاران اجرایی ما در شرکت‌های شهربان و حریم‌بان علاوه بر پاکدستی امانتدار نیز هستند و به وظایف خود پایبندند.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش مجموعه شهربان و حریم‌بان با همراهی مردم داریم که در این رابطه با شناسایی افراد و آموزش آن‌ها در قالب شهربان یار شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا به همکاران اجرایی کمک شود پیوست اجتماعی مجموعه شهربان و حریم‌بان با شهروندان رابط تهیه شده است و قرار است با اطلاع‌رسانی از جانب مردم آن‌ها نیز همراه این مجموعه باشند.
وی با بیان اینکه مجموعه شهربان و حریم‌بان نیروهای اجرایی این دو مجموعه و شهروندان مثلثی هستند که می‌توانند در اداره شهر موثر عمل کنند، گفت: خوشحالیم از اینکه از امروز فعالیت رسمی شهربان یار آغاز می‌شود.
مجید مظفری(بازیگر سینما و تلویزیون) به عنوان نخستین شهربان‌یار معرفی و لوح تقدیری نیز توسط معاون شهردار به وی ارائه شد.
مظفر در جمع مجموعه نیروهای شرکت‌های شهربان و حریم‌بان با ابراز خرسندی با حضور در این جمع گفت: ‌همواره دغدغه‌های حفظ فرهنگ و معماری شهرم بوده است و خوشحالم که به عنوان یک عضو کوچک می‌توانم در این زمینه موثر باشم.
وی ادامه داد: با حضور فعال نیروهای اجرایی شهربان و حریم‌بان در زمینه حفظ هویت معماری شهرم آسوده خاطر شدم و از همین جا دست‌های شما دوستان را می‌بوسم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز