خبرگزاری کار ایران

کلیاتی از جلسه احمدی نژاد با اعضای خانه سینما و شمقدری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۶

پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای درباره خانه سینما با حضور احمدی نژاد برگزار شد که از ظهر آغاز و تا عصر ادامه داشت در این جلسه جواد شمقدری و نمایندگان سازمان سینمایی به همراه فرهاد توحیدی و تعدادی از اعضای خانه سینما حضور داشتند.

ایلنا: در هفته گذشته جواد شمقدری(رئیس سازمان سینمایی) و فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما) اعلام کردند قرار است با محمود احمدی نژاد(رئیس جمهور) درباره خانه سینما و مشکلاتی که در راه بازگشایی این خانه وجود دارد، دیدار کنند.از قرار معلوم این دیدار انجام شده است اما نه جداگانه بلکه به صورت مشترک بلکه دیدار با حضور هر دو گروه برگزار شده است.

فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما) که از برگزاری جلسه‌ای مشترک با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور و جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی با هدف حل مشکلات خانه سینما خبر داده، در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای برگزار شد که از ظهر آغاز و تا عصر ادامه داشت در این جلسه جواد شمقدری و نمایندگان سازمان سینمایی و من و تعدادی از اعضای خانه سینما حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه دو طرف مطالب خود را بیان کردند و رئیس جمهور نیز گوش داد. در پایان نیز قرار شد که جواد شمقدری جمع بندی جلسه و مواردی را که مطرح شده است را به صورت مکتوب جمع آوری کند و ارائه دهد.

توحیدی افزود: همچنین قرار شد تفاهم نامه‌ای آماده و به صورت مکتوب به خانه سینما ارسال شود.

توحیدی درباره اینکه چرا این خبر بیش از این اعلام نشده گفت: در آن جلسه مقرر شد این خبر ازسوی آقای شمقدری و نیز از طریق ما پیش از آنکه تفاهمات کتبا به خانه سینما اعلام شود، به رسانه‌ها ارایه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز