خبرگزاری کار ایران

جشن عروسك‌ها در مجموعه تئاترشهر؛‌

برای كودكان زلزله زده عروسك بیاوریم

asdasd

شعار برای كودكان زلزله زده عروسك بیاوریم به نیت فراموش كردن صدمات ناشی از زلزله و حق آنها برای لذت بردن از عروسك، در روز جهانی كودك در نظر گرفته شده است.

ایلنا: در جشن عروسكها كه روز 14 و 15 مهرماه در مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود، غرفه دریافت عروسك برای كودكان زلزله زده، در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی مركزهنرهای نمایشی،‌ هم‌زمان با روزجهانی كودك مراسمی با عنوان جشن عروسكها در مجموعه تئاترشهر و فضای باز برگزار می‌شود كه شامل ایستگاه‌های فرهنگی - هنری كودك، اجرای موسیقی و نقاشی ویژه كودكان و آموزش ساخت عروسك است. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان یكی از مشاركت‌كنندگان در این جشن، قرار است غرفه‌ای برای دریافت عروسك‌های كودكان برپا كند.

شعار برای كودكان زلزله زده عروسك بیاوریم به نیت فراموش كردن صدمات ناشی از زلزله و حق آنها برای لذت بردن از عروسك، در روز جهانی كودك در نظر گرفته شده است. در این روز،‌ كودكان و پدر و مادرها می‌توانند اسباب‌بازی و عروسك برای كودكان آسیب دیده از زلزله بیاورند.

یادآوری می‌شود جشن عروسكها روز جمعه (14مهرماه) از ساعت 15 تا 20 در محوطه تئاترشهر و روز شنبه (15مهرماه) با هماهنگی مدارس تهران از ساعت 9 صبح تا 20 برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز